پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
 
رئیس اداره آموزش و پرورش لارستان معتقد است كه عمده‌ترين مشكل در  آموزش و پرورش اين شهرستان، فضاي آموزشي نيست بلكه كمبود نيروي انساني است.
محمد فیاض‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه فارس، بیان کرد: در حاليكه بسياري از مدارس اين شهرستان به‌ويژه در مناطق روستايي فرسوده و بهسازي آنها نيازمند ميلياردها تومان اعتبار، اما فضاهاي آموزشي خيرسازي نيز وجود دارد كه بلا استفاده مانده است.
 
وی از آنچه تغییر نگاه خیرین مدرسه‌ساز لارستاني عنوان مي‌كرد ابراز تاسف و تصريح كرد: به‌واسطه بی‌مهری‌هایی که نسبت به خیرین مدرسه ساز در دوره‌های قبل روا شده است، اغلب خيرين گرايشي به فعاليت در اين عرصه ندارند و اقدامات خيرخواهانه خود را به ديگر امور اختصاص داده‌اند.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش لارستان، رایزنی با خیرین هر روستا و مناطق چندگانه آموزش و پرورش اين شهرستان را از اقدمات در حال پیگیری برشمرد و اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک مجمع خیرین لارستان راه‌اندازی خواهد شد.
 
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی احداث دبیرستان خیرساز متوسطه اول لارستان با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان خبر داد.
 
معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: با ساخت یک مدرسه ابتدایی در روستای دهکویه لارستان به صورت 50-50 میان دولت و خیرین نیز موافقت شده که در آینده‌ای نزدیک کلنگ‌زنی آن انجام خواهد شد.
 
فیاض‌پور افتتاح دبیرستان دولتی دخترانه لارستان را یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی آموزشی این شهرستان اعلام کرد که به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می رسد.
 
وی کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات جدی آموزش و پرورش لارستان دانست که در سال تحصیلی 94-95 نمود بیشتری پیدا خواهد کرد، چرا که دانش‌آموزان سوم راهنمایی یا به عبارتی نهمی‌ها هم به مجموعه مقاطع متوسطه اضافه خواهند شد.
 
این مقام مسئول همچنین به ظرفیت لارستان جهت راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: در صورت کارشناسی و رایرنی‌های مسئولان این شهرستان به ویژه نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه فرهنگیان در لارستان  راه‌اندازی خواهد شد.
 
فیاض‌پور اضافه کرد: مرکز تربیت معلم که به جای مانده از سال‌های قبل است با مرمت دوباره قابل استفاده جهت راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان است.
 
وی، وجود  اعضای هیئت علمی صاحب‌نظر در رشته های مختلف در پنج دانشگاه این شهرستان را پتانسیلی مثبت جهت استفاده از آنان در دانشگاه فرهنیگان لارستان ارزیابی کرد.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش لارستان همچنین در خصوص استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس این شهرستان بیان کرد: در حال حاضر 230 بخاری تابشی میان مدارس شهرستان توزیع شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 836
بازدید کل : 18758
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1