رژه بسجیان پایگاه مقاومت شهید صفری دهکویه
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

 

 در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای یگانهای نظامی مستقر در لارستان با اجرای رژه های کلاسیک و حماسی، اقتدار و آمادگی خود را به رخ دشمنان کشیدند.

به گزارش میلاد لارستان؛ در اولین روز از هفته دفاع مقدس یگانهای نمونه ی مسلح سپاه ناحیه ی لارستان،فرماندهی انتظامی ،قرارگاه پلیس راه جنوب استان،نیروی هوا وفضا سپاه ،گردان های امیرالمومنین علی (ع)،امام حسین(ع)وبیت المقدس،حوزه های مقاومت سردار شهید نجفعلی مفید، شهید شعبانعلی عفیفه و بسیج شهداء، پایگاه های مقاومت ادارات،اصناف و کارگری و پایگاه های مقاومت شهری در جلوی فرمانداری ویژه لارستان رژه رفتند و اقتدار و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.و همچنین  در این مراسم بسیجیان پایگاه شهید صفری دهکویه  از مقابل جایگاه  در حالیکه عکس شهدای دهکویه در دستشان بود ،رژه رفتند.

دراین مراسم باشکوه که با حضورحضرت حجت الاسلام نوربخش امام جمعه لار، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندارو فرماندارویژه لارستان، اعضای شورای تأمین،مسئولین،روحانیون،خانواده های معظم شهداء،ایثارگران و بسیجیان شهرستان صورت گرفت،نیروهای مسلح و بسیجیان این شهرستان از مقابل قرآن کریم،تمثال مبارک حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بصورت کلاسیک و حماسی رژه رفتند و اعضای شورای تأمین شهرستان حاضر در جایگاه از آنها سان دیدند.

پیش از این نیز علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار  و فرماندار ویژه لارستان طی سخنانی اظهار کرد: جنگ نابرابری که توسط زورگویان عالم بر ملت ایران تحمیل گردید، باعث عزت و سربلندی اسلام و قرآن گردید.

وی افزود: دشمنان با خیال پوچ خود می خواستند انقلاب نوپای ایران را سرنگون کنند، اما مردم بابصیر ایران با پیروی از رهبرکبیر انقلاب نقشه های شوم آنها را برملا کردند.

رییس شورای تامین شهرستان لارستان تصریح کرد: با گذشت بیش از 35 سال از پیروزی انقلاب و موفقیت در جنگ تحمیلی، دشمنان نظام و انقلاب بیکار ننشسته اند و مدام می کوشند تا با برنامه ریزی های مختلف به ملت ما ضربه بزند.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خداوند متعال و رهبری حکیمانه امام خامنه ای و به پشتوانه مردم غیور ایران، روز به روز سربلندتر خواهد شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

cache01last1493698619