پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
پنج شنبه 30 مهر 1394برچسب:, :: 1:7 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

چهار شنبه 29 مهر 1394برچسب:, :: 13:40 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

سه شنبه 28 مهر 1394برچسب:, :: 1:26 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

دو شنبه 27 مهر 1394برچسب:, :: 1:24 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

یک شنبه 25 مهر 1394برچسب:, :: 23:58 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

شنبه 25 مهر 1394برچسب:, :: 23:48 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان می رسانیم که بعد از نماز مغرب و عشا  مراسم سخنرانی به مناسبت دهه محرم با حضور استاد حوزه و دانشگاه حجت الااسلام و المسلمین ابیات برگزار می شود .

در روز اول ماه محرم کاروان نمادین امام حسین (ع)از ابتدای بلوار ورودی حرکت آن شروع شد و خاتمه آن در مقابل مسجد آقا اباالفضل(ع) بود.

شنبه 25 مهر 1394برچسب:, :: 23:29 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی آقای نوروزیان معاون پرورشی مدرسه مدنی به مناسبت هفته تربیت بدنی برای دانش آموزان مسابقات دومیدانی و طناب زنی برای تمام پایه ها برگزار شد.

همزمان با ماه محرم، همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در حسینیه سید الشهدا برگزار گردید.

این مراسم از ساعت 7:30صبح روز جمعه  با حضور مداحان اهل بیت(ع) برای بار دیگر با حضور گسترده مادران، و زنان همیشه درصحنه  دهکویه  برگزار شد


 لازم به ذکر است خردسالان و شیرخوارگان حسینی با سربندهایی که نام امام حسین(ع)، امام زمان(عج) حضرت ابوالفضل(ع) بر آن نقش بسته بود، با لباس و چفیه‌های سبز سادات در این همایش حضور یافته بودن

نگاه‌های معصومانه خردسالان که بر دست پدران و مادران خود فراز آمده بودندیاد شیرخواره شهید دشت کربلا حضرت علی اصغر(ع) را زنده کرد.

این آیین همراه با نوحه خوانی و مداحی بود ، محل حسینیه  پذیرای، انبوه شیرخوارگان حسینی و خانواده های آنان بود.

لازم به ذکر است این همایش همزمان با 1500 شهر کشور و 110 شهر جهان در نخستین جمعه در حسینیه برگزار شد.

 

شنبه 25 مهر 1394برچسب:, :: 13:40 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان می رسانیم که در روز جمعه صبح با حضور مسئولین بنیاد مسکن و شهرستان و اعضای شورای  ،دهیاری و اهالی  مراسم کلنگ زنی پروژه 47 واحد مسکونی بنیاد واقع در شهرک ستایش دهکویه انجام شد.

بنابر اطلاع رسانی پایگاه مقاومت شهید صفری ،برادران بسیجی آقایان امین بردبار،مسعود توانگر و سید مجتبی طبیان در کنکور سراسری فنی توانستند رتبه 464 توسط طبیان و دو رتبه زیر 2000 کسب نمایند لذا این موفقیت رو خدمت این عزیزان و خانواده محترشان و معلمین دلسوز آنها تبریک می گوییم.

یک شنبه 19 مهر 1394برچسب:, :: 19:24 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع زسانی  مدیر مسول ماهنامه پسین دهکویه،آغازساخت پروژه بنیاد مسکن با انتقال یک کانکس به محل اجرای پروژه می باشد

به مناسبت روز روستا دهیاران کل کشور در تهران دور هم جمع شدند و این روز رو گرامی داشتند.

یک شنبه 19 مهر 1394برچسب:, :: 18:36 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان می رسانیم نظرات و پیشنهادات خود در مورد این طراحی اعلام نمایید تا انشالله فضای سبزی در خورشان مردم ولایتمدار دهکویه داشته باشیم.

یک شنبه 12 مهر 1394برچسب:, :: 21:20 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

درسنامه غدیر توسط حاج آقا دمی زاده روحانی مستقر در دهکویه و رییس ستاد غدیر در دبستان مدنی اجرا و دانش آموزان پایه ششم از فلسفه غدیر و گوشه ای از شخصیت وجودی مولا امیرالمومنین آشنا شدند . در پایان دانش آموزان به سوالاتی پاسخ دادند و امیرحسین رحیمی-عبدالهادی معزی-سجاد احمدی -شایان عزیزیو علی راستی مورد تقدیر قرار گرفتند.

فنس کشی زمین فوتبال ورزشگاه شهدای دهکویه که از تعهدات فرزندان شادروان مرادی می باشد و  از روز چهارشنبه شروع شده است انشالله  بعد از فنس کشی ،تخم چمن در  زمین فوتبال ریخته خواهد شد.

نمایشگاه غدیریه و نقاشی کودکان به مناسبت عید ولایت در مسجد جامع آقا اباالفضل(ع) دایر می باشد.

پنج شنبه 9 مهر 1394برچسب:, :: 1:3 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

چهارشنبه شب ،شب شعر به مناسبت عید سعید غدیر خم در مسجد جامع آقا اباالفضل(ع) با حضور شاعران برادر و خواهر برگزار گردید و در پایان از نفرات شرکت کننده تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سه شنبه 7 مهر 1394برچسب:, :: 22:29 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطاع رسانی معاونت پرورشی مدرسه مدنی آقای نوروزیان ،روز سه شنبه 31شهریور ماه با حضور کلیه دانش آموزان دختر و پسر و اولیای آنان مراسم با شکوه جشن شکوفه ها در محل سالن دبستان مدنی برگزار گردید.در این مراسم از دانش آموزان با شاخه گل وشیرینی پذیرایی شدو پس از آن نکات لازم  توسط مدیریت محترم مدرسه مدنی آقای امیدعلی یوسفی به اولیا تذکر داده شد.

دو شنبه 6 مهر 1394برچسب:, :: 19:32 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشریان می رسانیم با تلاش های شورا ودهیاری جناب آقای دکتر لطافت به عنوان پزشک دوم در درمانگاه دهکویه مستقر شد.

تیم کاراته برادران در رشته ی بیوکارن به مربی گری سفر نوروزیان در مسابقات استانی که در شیراز برگزار گردید توانستند مقام سومی بدست بیارد .کسب این موفقیت ورزشی را خدمت ورزشکاران ،خانواده ی آنها ، سفرنوروزیان  "مربی تیم کاراته" و جامعه ورزشی دهکویه تبریک عرض می نماییم.

دو شنبه 6 مهر 1394برچسب:, :: 19:6 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدا در امزاده میر احمد بریز برگزار گردید و شورا و دهیاری و مسئولین بسیج به نمایندگی از مردم شهید پرور دهکویه در این مراسم شرکت کردند.

دو شنبه 6 مهر 1394برچسب:, :: 18:53 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

در روز نیایش با معبود دعای پرفیض عرفه در کنار قبور مطهرشهدا در امامزاده شاه اسماعیل ،برگزار گردیدو در این مراسم  همه اعم از زن و مرد، پیر و جوان آمده بودند و با زمزمه عرفانی با خدای خود از او طلب مغفرت کردند.

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در لارستان، لرزه در جان شیطان صفتان

باز هم دفاع مقدس از راه رسید و نسیم خوش آن روزهای حماسه و شوق وزیدن گرفت. سه شنبه سی و یکم شهریورماه یک هزار و سیصد و نود و چهار، لارستان بزرگ بار دیگر نظاره گر اقتدار و شکوه آنانی بود که هر لحظه آماده دفاع از میهن و انقلاب هستند.
به گزارش روابط عمومی پایگاه مقاومت شهید صفری ، امروز نیروهای مسلح مستقر در لارستان؛ بسیجیان، سبزپوشان سپاه، نیروهای انتظامی، طلاب، ایثارگران، جانباران، خانواده معظم و معزز شهدا، همه و همه آمده بودند تا با اقتدار خود و طنین فریاد یا حسین و لبیک گفتن به فرمان رهبر و مقتدای خود ولی امر مسلمین جهان و به آتش کشیدن پرچم استعمارگران، بار دیگر به آن دشمنان شیطان صفت بگویند تا ما هستیم لحظه ای آرام نخواهید بود و مادامی که ما زنده ایم هیچ غلطی نمی توانید بکنید. و رژه باشکوهی متشکل از هفتادو دونفر از بسیجیان دهکویه و به صورت مستقل در اولین روز دفاع مقدس اجرا نمودند
چهار شنبه 1 مهر 1394برچسب:, :: 13:35 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی روایط عمومی شورای اسلامی یه مینی بوس ون با شرایط 15میلیون پول پیش و ماهانه مبلغ حدود یک میلیون در مدت شش سال و مبلغ کل حدود 75 میلیون تومان  توسط بخشداری داره به فروش می رسه لذا اگه کسی مایل هستش با توجه به اینکه زمان ان محدود و کمتر از یک  روز می باشد  با اقای نوروزیان تماس حاصل نماید.

شماره تماس.09173812822ع       

البته باید توجه داشت ماشین ون باید در این منطقه فعالیت داشته باشد و مجوز فعالیت در جاهای دیگر ندارد.

حق فروش ماشین هم وجود ندارد

«ن و القلم و مایسطرون»

 

قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس صاحب آنرا که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

بار دیگر فصل « مهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.

آغار سال تحصیلی و شروع دلنشین درس را به جامعه فرهنگی  و دانش آموزان و دانشجویان عزیز دهکویه، صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانیم.

مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند « دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای دانشگاه را به یاد و خاطره ی شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در « سنگر مدرسه و دانشگاه » یادآور عصاره های پاک انقلاب می نماید. و ما نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات  رهبر انقلاب را سر لوحه زندگی خود قرار می دهیم.

 

 

                                    با آرزوی موفقیت برای تمامی فرهنگیان،دانشگاهیان ودانش آموزان دهکویه

                                                                                 علی اصغر رنجبری

                                                                          رییس شورای اسلامی دهکویه

 

پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 138
بازدید هفته : 228
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 18143
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

Alternative content