پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
جمعه 23 بهمن 1394برچسب:, :: 14:20 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

امروز صبح بیش از پنجاه نهال درخت با همت خیرین و همشهریان در ورودی روستا کاشته شد لذا جا دارد از زحمات دستانمان در مجمع خیرین کمال تقدیر  و تشکر رو داشته باشیم .

جمعه 23 بهمن 1394برچسب:, :: 14:11 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به مناسبت بیست  دو بهمن همزمان با سراسر کشور مردم غیور و همیشه در صحنه دهکویه این روز رو با شرکت در راهپیمایی گرامی داشتند.

پنج شنبه 22 بهمن 1394برچسب:, :: 8:58 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی پایگاه مقاومت شهید  صفری ،جشن بزرگ انقلاب با حضور تمام اقشار در سالن مدرسه متوسطه اول دخترانه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.

مسابقات قرآن در مرحله شهرستان با حضور مدارس ابتدایی دختران و پسران عمادده ،علی آباد،دنگز،کورده،بریز و دهکویه به میزبانی مدرسه مدنی دهکویه برگزار شد.لذا از بانیان این مراسم آقایان حاج غلامعلی دیانت،حاج عوض جعفرپور،حاج مهراب عزیز،افشین بستگان،ابراهیم راسخی،شورا و دهیاری کمال تقدیر و تشکر رو داریم.

روز یکشنبه عصر همزمان با افتتاح اورژانس مراسم کلنگ زنی مجتمع  تجاری و تفریحی و فرهنگی ورودی دهکویه که به همت برادران خیر صفرپوراحداث خواهد شد با حضور فرماندار و هیات همراه به زمین زده شد.

دو شنبه 19 بهمن 1394برچسب:, :: 8:45 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

روز یکشنبه عصر با حضور فرماندار و هیات همراه و همشهریان و برادران خیر دیانت ساختمان اورژانس به به طور رسمی افتتاح گردید.ا 

دومین دوره مسابقات  کتبی مرحله شهرستان با حضور  دانش اموزان دختر و پسر روستای دهکویه ،کورده ،بریز،دنگز و علی آباد به میزبانی مدرسه مدنی دهکویه برگزار گردید.

شنبه 17 بهمن 1394برچسب:, :: 20:55 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بدینوسیله به اطلاع همشهریان می رسانیم که روز یکشنبه عصر مورخه ی 18 بهمن اورژانس دهکویه که به همت برادران خیر دیانت ساخته شده است به صورت رسمی افتتاح می گردد لذا بدینوسیله از کلیه همشهریان دعوت به عمل می آید 

امروز المپیاد ورزشی درون مدرسه ای  با مشارکت مدرسه دهقانی و مدنی جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی با حضور  کارشناسان اداره آموزش و پرورش لارستان در مدرسه مدنی در رشته های مختلف برگزار شد.

 

maraton

 

 

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان با اشاره به برگزاری مسابقات دومیدانی ماراتن در دبی گفت: مسعود رستمی ورزشکار دهکویه  لارستان موفق شد در میان بیش از ۳۷ هزار دونده مطرح دنیا رتبه ۲۰۱ را به خود اختصاص دهد.

به گزارش میلاد لارستان؛ داود عسکرپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لارستان، اظهار داشت: این دونده دهکویه لارستانی مسیر ۴۲ کیلومتری را با زمان ۳ ساعت و ۲۸ دقیقه و ۲۷ ثانیه با موفقیت پشت سرگذاشت و به خط پایان رسید.

وی با بیان اینکه این دونده لارستانی در  گروه ۳۰ تا ۳۵ سال مقام سی و چهارم این رقابت‌ها را کسب کرده است، عنوان کرد: این رقابت‌ها در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد که نفرات برتر این دوره از مسابقات جواز حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب می‌کنند.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان افزود: مسعود رستمی پیش از این نیز در ششمین همایش جشنواره فرهنگی ورزشی دو استقامت امدادی مسیر دو هزار کیلومتری شلمچه به سمت حرم امام رضا(ع) را در مدت ۱۴ روز پیموده است.

دو شنبه 12 بهمن 1394برچسب:, :: 20:24 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

امروز همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدرسه مدنی که میزبان دانش آموزان دختر و پسر در مقطع ابتدایی بود به صدا در آمد و دانش آموزان با شور و هیجان خاص لحظه ورود امام (ره)را گرامی داشتند.

بنابر اطاع رسانی دهیار محترم آقای احمدی چهارراه شاهزاده اسماعیل و ساحلی اصلاح شد.

دو شنبه 5 بهمن 1394برچسب:, :: 19:47 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

امروز صبح با حضور سردار گودرزی فرمانده مجترم نیروی انتظامی استان فارس و فرمانده قرارگاه جنوب و فرمانده نیروی انتظامی لارستان جناب آقای دیندارلو ، بخشدار مرکزی آقای ثمری ، اعضای شورا ،دهیاری ،اعضای مجمع خیرین و معتمدین دهکویه مراسم کلنگ زنی ساختمان کلانتری واقع در خروجی دهکویه به زمین زده شد.

پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 123
بازدید هفته : 273
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 18188
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

Alternative content