پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
شنبه 26 دی 1394برچسب:, :: 23:9 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

دانش اموران کلاس چهارم مدرسه مدنی همراه با آقای عابدی و یوسفی معلم و مدیر مدرسه گردش یک روه علمی در دهکویه برگزاز نمودند.

شنبه 26 دی 1394برچسب:, :: 22:54 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بسم رب الشهدا و صدیقین

  بار دیگر عطر شهدا در دهکویه مهد فرهنگ و ادب لارستان خواهد پیچید  

بدینوسیله به اطلاع کلیه خواهران و برادران شهید پرور دهکویه می رسانیم فردا صبح ساعت هشت و نیم صبح میزبان شهدای گمنام خواهد بود ومحل تجدید عهد و پیمان با شهدا ورودی روستا خواهد بود.

امروز مدیر کل کتابخانه عمومی اقای جعفری همراه با هیات همراه از کتابخانه عمومی دهکویه بازدید نمودند و از نزدیک در جریان پیشرفت کار قرار گرفتند.

باتوجه به اهمیت موضوع قصد داریم از این پس مراحل ساخت 47 خانه ویلایی که از چندی قبل توسط بنیاد مسکن لارستان در شهرک ستایش دهکویه آغاز شده است را به اطلاع شما همشهریان برسانیم.البته لازم به یاداوری است که بر اساس اخرین اطلاعات شرایط ثبت نام از این قرار است.

1.واریز اولیه مبلغ 20 میلیون تومان

2.مبلغ 15 میلیون تومان وام با نرخ 5 درصد به مدت حداکثر 12 سال

3.باقیمانده یعنی حدود 45 میلیون تومان طی مدت 12 الی 18 با اقساط دو ماهه

4.خانه احداثی دارای سند ثبتی شش دانگ بوده و جهت ئریافت وام به عنوان ضمانت در رهن بانک قرر می گیرد.

البته تا به حال اقداماتی در مورد احداث کانال انحراف آبهای شهرک انجام شده که گزارش تکمیلی به اطلاع شما خواهد رسید.

همچنین جهن اطلاع بیشتر به بنیاد مراجعه و یا با تلفن بنیاد 52242410 یا 52241596 تماس حال فرمایید.

 رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: از میان 727 داوطلب نام‌نویسی کرده برای انتخابات دهمین دوره مجلس، صلاحیت 48 نفر از سوی هیئت‌های اجرایی رد شده

است

، هادی پژوهش ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در کل 15 حوزه انتخابیه استان فارس، شیراز با 23 نفر بیشترین تعداد رد صلاحیت‌ها را داشته است.

او اضافه کرد: در حوزه‌های انتخابیه، اقلید، سپیدان، فیروزآباد-قیروکارزین و فراشبند، کازرون و مهر – لامرد، تمام داوطلبان تایید صلاحیت شده‌اند.

پژوهش همچنین اضافه کرد: در حوزه انتخابیه آباده 3 نفر، در حوزه انتخابیه لار، گراش و خنج 7 نفر، در حوزه انتخابیه ممسنی 7 نفر، در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد 2 نفر، در حوزه انتخابیه نی‌ریز 2 نفر و در حوزه‌ انتخابیه جهرم و همچنین  داراب و زرین‌دشت، حوزه انتخابیه فسا و حوزه انتخابیه سروستان- خرامه و کوار، هرکدام یک نفر رد صلاحیت شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس خاطرنشان کرد: از تعداد کل داوطلبان 25 نفر در حوزه‌های مختلف انتخابیه انصراف داده و 254 نفر تایید صلاحیت شده‌اند.

 پژوهش با تصریح اینکه رسیدگی به صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی براساس قانون انتخابات انجام شده است، گفت: بررسی، تایید یا رد صلاحیت‌ها به‌هیچ عنوان فله‌ای نبوده و با توجه به معیارهای مشخص شده در قانون، دنبال شده است.

چهار شنبه 16 دی 1394برچسب:, :: 13:45 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی دهیاری ، کار لبه گذاری و افزایش محدوده چهارراه شاهزاده اسماعیل و اصلاح قوس  چهارراه ساحلی و تسطیع معابر شروع شده است.

شورا و دهیاری امروز صبح از مدرسه دخترانه حضرت رقیه .س.بازدید کردند و در این بازدید با مسایل و مشکلات مدرسه از نزدیک آشنا شدند.وبرخی از مشکلات مدرسه در این بازدید با مساعدت دهیاری و شورا برطرف شد.

با پیگیری های مکرر شورا و دهیاری نقشه هادی قدیم دهکویه اصلاح شد و مکان های قهوه ای درنفشه جدید قابل ساخت می باشد در صورتی که قبلا قابل ساخت نبوده است.

چهار شنبه 9 دی 1394برچسب:, :: 18:25 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی دهیار محترم ،شن ریزی معابر و خیابان های فرعی از چند روز قبل شروع شده است.و ادامه دارد.

سه شنبه 8 دی 1394برچسب:, :: 21:26 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسای معاون پرورشی مدرسه ،بیناسنج جهت تشخیص  و شناسایی دانش آموزان مشکوک به تنبلی و ضعیفی چشم در مدرسه حضور یاقتند و تمام دانش آموزان را معاینه نمودند.

سه شنبه 8 دی 1394برچسب:, :: 21:18 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی واحد ورزشی کانوان ولیعصر"عج"روز سه شنبه به مناسبت تولد پیامبر"ص"اعضای گانون به ارتفاع کوه دوفل صعود کردند 

پنج شنبه 3 دی 1394برچسب:, :: 19:36 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 123
بازدید هفته : 288
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 18203
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

Alternative content