پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
جمعه 29 اسفند 1393برچسب:, :: 21:59 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

                                                                             بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهارImage result for ‫پیام تبریک به مناسبت عید نوروز‬‎
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
بار دیگر نوروز با تمام زیبائیهایش فرا می رسد، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی می آید و بار دیگر طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می سازد.
نوروزهمه وقت عزیز بوده است نزد مسلمانان خصوصأ ایرانیان، همه نوروز را عزیز می شمارند و با زبان خویش با آن سخن می گویند و ترنمی از عشق و زیبایی می سرایند.
ما ایرانیان نیز نوروز را به جشن و سرور می نشینیم و گرامی می داریم و آن را سر آغازی دوباره بر تجدید ارادتها، یکدلی و محبت های خالصانه و زدودن کدورت ها می دانیم آن را فصلی نو برای نوشدن همراه با طبیعت و متخلص شدن به صفات الهی بر شمرده و نسل به نسل، سینه به سینه آن را پاس می داریم.
در این بهاران که گاهی جای خالی شهدایمان در کنار سفره  هفت سین سر به جیب فرو می برد تنها احساس دلخوشی و تسلایمان، صلابت و غرور توفیقات بدست آمده و ایستادن نظام اسلامی بر قله های افتخار است.
 شورای اسلامی  و دهیاری ،عید بهاران، نوروز و سال نو را محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه شما مردمان خوب  دهکویه تبریک عرض می نمائیم و امیدواریم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود انشاء الله.

آگهی مناقصه 106-93

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس در نظر دارد مناقصه عمومي یک مرحله ای لوله گذاری پروژه دهکویه شهرستان لارستان با برآورد 2860279480 به شماره ثبت ستاد(200931037000036) را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. به پیشنهادهای واصله خارج از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ترتیب اثر داده نخواهد شد .

پیشنهاد دهندگان موظف می باشند اسناد مناقصه شامل شرایط عمومی و اختصاصی را از تاریخ 26/12/93 تا تاریخ 11/01/94 از طریق سامانه ستاد به آدرس www.setadiran.ir  دریافت و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکات الف ، ب و ج تهیه و به صورت فایلهای pdf  تا ساعت 12:30 روز دوشنبه مورخ  29/01/94 در سامانه فوق درج نمایند . پیشنهادهای واصله راس ساعت12:30 روز چهارشنبه مورخ 31/01/94 در کمیسیون مناقصه به نشانی شیراز – بلوار جمهوری اسلامی جنب مجتمع فرهنگی کریمخان شرکت آب وفاضلاب روستایی استان فارس بررسی و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد .

-حضورمناقصه گر یا نماینده معرفی شده در کمیسیون بلامانع است.

- واريز مبلغ 100000 ريال به حساب سيبا به شماره 2175213128009 بانك ملي شعبه مركزي شيراز ،بنام شركت آب و فاضلاب روستايي استان فارس بابت فروش اوراق مناقصه ، که در مهلت مقرر(11/1/94)پرداخت شده باشد.

سپرده تضمین شرکت در مناقصه از نوع ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه نقد به حساب سیبا به شماره 2175213009005 نزد بانک ملی ایران شعبه مرکزی به نام شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس به مبلغ 15100000 ریال می باشد.و شرکتها موظف به تحویل ضمانتنامه مذکور تا تاریخ 29/01/94 در پاکت لاک و مهر شده به نشانی مذکور (شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس ) می باشند .

انتشار مناقصه در روزنامه ی خبر جنوب و در تاریخ های  26/12/93 و 28/12/93 می باشدوهزینه دو نوبت آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد.

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت‌های الف :   آدرس شیراز – بلوار جمهوری اسلامی جنب مجتمع فرهنگی کریمخان و تلفن 07112290416 اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس 27313131  دفتر ثبت‌نام : ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸

جمعه 29 اسفند 1393برچسب:, :: 21:43 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:, :: 19:19 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

اعضای شورای اسلامی  و دهیاری به نمایندگی از مردم ولایتمدار دهکویه در همایش استانی سرود ولایت که در روستای همجوار کورده برگزار گردید شرکت کردند.

دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:, :: 19:3 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با توجه به اینکه مشکل مسکن یکی از دغددغه های اصلی جوانان می باشد شورا و دهیاری با  مکاتباتی که با بنیاد مسکن فارس و لارستان داشتند توانستند  مجوز ساخت47 واحد مسکونی در شهرک ستایش را کسب نمایدو در حال حاضر مراحل تفکیک زمین برای صدور سند ثبتی انجام پذیرفته و مجوز صدور پروانه ساخت انجام گرفته است لازم به ذکر است مساحت زمین 300متر مربع و زیر بنا حدود 125 متر می باشد.بنیاد مسکن تا مرحله اتمام سقف 47 واحد مسکونی از تعهداتش می باشد که در سال جدید انجام خواهد داد.

با توجه به فرارسیدن عید باسنانی نوروز ،شورا و دهیاری  به وسیله 24 عدد لامپ LEDبلوار و ورودی دهکویه را تزئین نمودند.

کانون فرنگی _هنری ولی عصر والزهرا خواهران دهکویه در همایش بزرگداشت سالروز تاسیس کانون فرهنگی -هنری مساجد که در تالار وحدت لارستان برگزار شد شرکت نمودند که در این مراسم از سرکار خانم اصیل به عنوان کانون برتر تقدیر و تشکر شد.

دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:, :: 17:36 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

شهروندان دهکویه  از اهالی محلّه کرامتند. پیشه شان میهمان داری است.  دلهایشان  لبریز از عشق و عاطفه است. سال هاست که دغدغه
 عدالت و انسانیّت و وجدان را به دوش می کشند. مردمانِ فقر را از نزدیک می شناسند.
 اینک در همه روزهای سال و بالخص روزهای آخر سال كه تحول طبیعت را با تحول روح و جان كامل می دانند و  دل
های خسته را در میهمانی خود پذیرا می شوند و بوسیله مهربانی های خود  لبخند را بر لب های خشکیده می  افشانند .ادانش آموزان مدرسه ی مدنی همگام با همشهریان  در جشن پرشکوه نیکو کاری شرکت نمودند .

دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:, :: 17:31 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

جهت رفاه و خدمات رسانی به هرچه بیشتر در عرصه پزشکی و با رایزنی های متعدد مسئولین شبکه ی بهداشت دهکویه با همکاری دهیاری و شورای اسلامی  با مسئولین شبکه ی بهداشت لارستان،درمانگاه دهکویه در عصر های دوشنبه و چهارشنبه جهت ویزیت بیماران باز خواهد بود.Image result for ‫عکس درمانگاه دهکویه‬‎

دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:, :: 17:5 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

تیم فوتبال شهدای دهکویه در آخرین بازی خود درمقابل تیم هلال احمر توانست با نتیجه ی 6بر 3 به پیروزی دست یابذ لازم به ذکر است این تیم در رده ی میانی  جدول قرار گرفتند .

دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:, :: 17:9 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

چناب آقای اکرمی مسئول شبکه بهداشت دهکویه در گفتگویی که با روابط عمومی شورای اسلامی داشتند اعلام کردند که خانم ها زهرا عزیزی و نیلوفر خلیلی پذیرفته شدگان بهورزی هستند.

به مناسبت هفتمین روز هفته منابع طبیعی همایشی علمی باعنوان بیابان زدایی ومقابله باریزگردها درمحل تالاروحدت لار برگزارشد
دراین همایش که مسولین اداری ونظامی شهرستان جناب آقای جعفرپور نماینده محترم شهرستان درمجلس شورای اسلامی ومعاون استاندار وفرماندارویژه لارستان جناب آقای نجیب زاده وهمچنین جناب آقای بوستانی مدیرکل منابع طبیعی وآباد ی فارس حضورداشتند
وازدهکویه نیز دهیارمحترم ونمایندگانی از شورای محترم اسلامی و نماینده ی مجمع خیرین وپایگاه شهید صفری دهکویه حضورداشتند 
که درانتهای مراسم از خیرین محترم که درزمینه درختکاری حضور فعال داشتند باگل افشانی ولوح تقدیر تجلیل شد ودرانتها به صورت نمادین نهالی در محوطه کاشته شد
وقرارشد که منطقه ای از کورده به عنوان دومین پارک جنگلی منطقه درختکاری شود ضمنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی منطقه ای ازدهکویه  تقریبا نزدیک به 30 هکتار  برای جنگل کاری اختصاص یافته است.

همایش علمی بیابان زدایی درلار پنجشنبه 1393/12/21-7همایش علمی بیابان زدایی درلار پنجشنبه 1393/12/21-6همایش علمی بیابان زدایی درلار پنجشنبه 1393/12/21همایش علمی بیابان زدایی درلار پنجشنبه 1393/12/21-2

پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:, :: 14:11 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه


به مناسبت ایام نورزوز ستادی متشکل ازدهیاروشورای اسلامی محترم اعضای شورای پایگاه شهید صفری ومسئولان هیئت شیفتگان المهدی عج وکانون حضرت ولی عصر عج ومسول محترم ماهنامه پسین دهکویه ونماینده ای از انجمن خیرین دهکویه وپایگاه خواهران تشکیل شدتادرهرچه بهتراجراشدن برنامه های نوروزی اقدام شود

برنامه ریزی جهت ستاد نوروزی جمعه 1393/12/15-1برنامه ریزی جهت ستاد نوروزی جمعه 1393/12/15-2برنامه ریزی جهت ستاد نوروزی جمعه 1393/12/15-3
 
 

 

 
 

بدینوسیله شورای ورزشی از همت بلند مجمع خیرین و خانواده ی شادروان ابراهیم مرادی که  در جهت شادابی و نشاط جوانان دهکویه با ساختن سالن ورزشی و چمن کاری ورزشگاه شهدای دهکویه قدمی بلنذ در راستای تحقق این هدف برداشته اند کمال تقدیر و تشکر را دارد و از درگاه حضرت احدیت پیشگامی در عمل نیک توام با عزت و عظمت سدید و عمر مدید مسالت دارد.

چهار شنبه 20 اسفند 1393برچسب:, :: 19:41 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بدینوسیله شورای ورزشی دهکویه از زحمات دهیاری و شورای اسلامی دهکویه   که در راستای ترویج فرهنگ ورزش و آماده سازی زیر ساخت ورزشی از قبیل زمین والیبال و فوتسال در پارک ملت وآماده سازی  ورزشگاه شهدای دهکویه که شامل حفر چاه آب و برق رسانی و بازسازی دفتر شورای ورزشی  مبی باشد  کمال تقدیر و تشکر را دارد.

روز دوشنبه المپیاد ورزشی بخش مرکزی در مقطع ابتدایی بین مدارس کورده ،دهکویه به میزبانی دهکویه برگزار گردید درا این مسابقات تیم کورده الف مقام اول و تیم دهکویه الف و ب به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.لذا  از دهیار  محترم آقای احمدی که هزینه ی پذیرایی این مسابقات را تقبل نمودند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

                             والذین آمنوا و عملوا الصالحات لهم مغفرة و اجرٌ کبیر


                          کسانی  که دارند ایمان  به  او          نمایند   همواره   کار    نکو

                         بر آنهاست آمرزش   از  کردگار      که اجری بزرگ است  اندر شمار   فاطر 


نکوکار و خیّر سخی جناب آقای:حاج قدرت الله دهقانی

امروزه در عصر ارتباطات و دنیای پر سرعت که با پیشرفت روز افزون علوم همراه است ،

 آنچه ملاک و پایه توسعه محسوب می شود علم و دانش است. یکی از راه های همگانی کردن فرهنگ شرکت در امور خیر در خصوص رفع نیازهای مدرسه ها و مدرسه سازی تقدیر از اقدامات سخاوتمندانه و ایثار گرانه ی خیّرین است.

بدین وسیله شورا و دهیاری  از عمل خدا پسندانه ی حضرت عالی که در ساخت مدرسه :  مکان تعلیم و تربیت ، آموزش علم و دانش و پژوهش و جایگاه مطالعه و تامل علمی و محل آموختن مهارت های زندگی اهتمام ورزیده اید، کمال تقدیر و تشکر را دارد و از درگاه حضرت احدیت پیشگامی در عمل نیک توام با عزت و عظمت سدید و عمر مدید  برای شما مسالت دارد.

البته شایان ذکر است آقای حاج قدرت الله دهقانی علاوه بر  بازسازی مدرسه دهقانی و شروع به کار جهت احداث ساختمان  جدید مدرسه دهقانی، مبلغ 3 میلیون تومان جهت تجهیز کتابخانه پرداخت نموده است.

 

 

سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:, :: 22:8 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی آقای نوروزیان ،معاون پرورشی مجتمع ولایت مسابقه مچ اندازی بین دانش آموزان مدرسه ی مدنی برگزار گردید و هدف از این کار ،ایجاد روحیه ی شور و نشاط بین دانش آموزان است. لازم به ذکراست  آقای احمد رضا چعفر پور توانست مقام نخست را بدست آورد.

سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:, :: 22:0 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به ماسبت هفته ی درخت کاری ،امروز تعدادی  نهال درخت در بلوار  ورودی و ناحیه های مختلف روستا کاشته شد.

سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:, :: 21:39 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

یک هفته قبل بود که روشنایی ورودی به سمت بریز  دچار قطعی شد و با پیگیری هایی که انجام شد، علت فطعی  برق آتش زدن سیم برق بود که امروز برطرف شد و روشنایی دوباره وصل شد.

دو شنبه 18 اسفند 1393برچسب:, :: 14:1 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

جناب اقای احمدی دهیار ،در بازدیدی که از ورزشگاه شهدای دهکویه داشتند ضمن نظارت بر اجرای چمن کاری زمین ،اعلام داشتند که لوله و پمپ چاه به مبلغ 4775000 تومان خریداری شده است  همچنین برق این ورزشگاه از 25 آمپر تک فاز به 32 آمپر سه فاز ارتقاء یافت که جهت این کار  3200000 تومان هزینه شده است.  

شورا  و دهیاری دهکویه  کسب مقام قهرمانی توسط بانوان کاراته کاراهای دهکویه در مسابقات استانی که در شهر بیرم برگزار گردید به ورزشکاران ، خانواده ی ورزشکاران  ، مربی این تیم سرکار خانم غلامی و جامعه ی ورزشی دهکویه تبریک عرض  می نماید.

شنبه 16 اسفند 1393برچسب:, :: 20:21 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی آقای رنجبری رئیس شورای اسلامی دهکویه در راستای اقدامات شورا برتکمیل پروژه های نیمه تمام  در دهکویه  ،کانون قران دهکویه که الان چند سالی است که با همت خیرین ساخته شده است را در برنامه ی کاری خود قرار داد و در رایزنی هایی متعددی که انجام داده است موفق شد نظر خیرین را جذب کند و کار تکمیل کردن ساختمان کانون قرآن  که مبلغی بالغ  بر 100 میلیون تومان  اعتبار لازم است ، شروع شده است لذا الان هزینه ها زیر نظر گروه پنج نفره که متشکل از آقایان علی اصغر رنجبری ،منصور قاسمی،یونسعلی بستگان،ماندنی اصیل و قدرت زمانی می باشد،انجام خواهد گرفت  لذا  خیر محترم هزینه ها رو  در چند مرحله به حساب  گروه پنج  نفره  واریز خواهد کرد که الان 50 میلیون به حساب واریز شده است لذا شورا ،دهیاری و مردم فهیم دهکویه  کمال تقدیر و تشکر از این خیر عزیز که قصد دارد کانون قرآن، مرکز فرهنگ دهکویه را تکمیل کند دارد.

شنبه 16 اسفند 1393برچسب:, :: 20:13 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

جناب آقای یوسفی مدیریت محترم مجتمع ولایت در گفتگو با روابط عمومی شورای اسلامی بیان داشتند با رایزتی هایی که با مسئولین مربوطه در آموزش و پرورش داشتیم موفق شدیم یک کلاس از مدرسه مدنی و یک کلاس دهقانی را هوشمند کامل کنیم لذا در حال حاضر 4 کلاس از مدرسه مدنی و 2 کلاس از مدرسه دهقانی  هوشمند کامل شده است.

شنبه 16 اسفند 1393برچسب:, :: 20:6 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی جناب آقای غلامحسین رضایی پیمانکار این کار ،بازسازی مسجد جامع در مقابل شاهزاده اسماعیل با همت شادروان نعمت زاده در حال انجام می باشد این پروژه تا تکمیل مبلغی بالغ بر 250 میلیون  اعتبار برآورودشده است که کل هزینه ها توسط فرندان شادروان پرداخت خواهد شد. لازم به ذکر است در حال حاضر فنداسیون مسجد ریخته شده است.

شنبه 16 اسفند 1393برچسب:, :: 20:2 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی جناب آقای احمدی دهیار محترم دهکویه ،نامگذاری کوچه های دهکویه با استفاده از تابلو در حال انجام  می باشد.

شنبه 16 اسفند 1393برچسب:, :: 19:45 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

 بنابر اطلاع رسانی دهیار محترم آقای احمدی ،در راستای توسعه وسایل ورزشی  ،یک دستگاه تاب وسر سره در داخل پارک نصب گردید

دو شنبه 11 اسفند 1393برچسب:, :: 15:16 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به مناسبت گرامیداشت امور تربیتی مراسمی با حضور  معاون مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان ؟اقای فیاض پور ،معاون پرورشی اداره آقای فولادی و مربیان امور تربیتی در پارک شهر لار برگزار گردید .در این مراسم از بازنشستگان امورتربیتی از جمله آقای امید علی معزی تقدیر و تشکر به عمل آمد .لذا شورا ودهیاری به  آقای امید علی معزی "معلم و  مدیر مسئول ماهنامه پسین دهکویه " که به سمت بازنشستگی نایل آمده است تبریک و تهنیئت عرض می نماید.

جلسه ای باحضور فعالان فرهنگی دهکویه که متشکل از مسوول هیئت شیفتگان المهدی عج ونماینده کانون حضرت ولی عصر عج ومسوول ماهنامه پسین دهکویه وچند تن ازمسوولین پایگاه شهید صفری وپایگاه الزهرا س به میزبانی شورای محترم اسلامی درمکان دهیاری دهکویه برگزارگردید 
هدف از این جلسه بحث وگفتگو پیرامون تشکیل ستادی مشترک فرهنگی جهت فعالیت های فرهنگی بود که بعداز بحث وتبادل نظرپیرامون این موضوع مقرر شد اساسنامه ای که توسط شورای اسلامی تنظیم شده بود تکثیر شود ودراختیار اعضا قرارگیرد تاتمامی اعضا نظرات خودرامکتوب اعلام نمایند 
ودرجلسه آینده جزئیات موردبررسی قرارگیرد
افرادحاضر:آقای رنجبری آقای احمدی آقای دیانت آقای قاسمی آقای بستگان آقای نوروزیان به عنوان اعضای محترم شورای اسلامی دهکویه 
حاج آقا متین نسب روحانی محترم 
آقای حسن نوروزی آقای محمدعزیزی آقای شعبان بازرگان آقای ابراهیم راسخی از طرف پایگاه شهید صفری
آقای امیدعلی معزی مسوول ماهنامه پسین دهکویه 
آقای نادر توانگر فعال ورزشی
آقای کوروش جوکاری مدیریت محترم مجتمع امام خمینی ره
آقای الیاس فروزان مسوول هیئت شیفتگان عج
آقای احسان خورسیدی نماینده کانون حضرت ولی عصر عج
خانم اصیل وخانم راسخی مسولین محترم پایگاه خواهران الزهرا س وکانون الزهرا س

برگزاری جلسه  هم اندیشی فعالان فرهنگی درمحل دهیاری یکشنبه 1393/12/10-1برگزاری جلسه  هم اندیشی فعالان فرهنگی درمحل دهیاری یکشنبه 1393/12/10-5برگزاری جلسه  هم اندیشی فعالان فرهنگی درمحل دهیاری یکشنبه 1393/12/10-7برگزاری جلسه  هم اندیشی فعالان فرهنگی درمحل دهیاری یکشنبه 1393/12/10-3

یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:, :: 19:46 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

 شورا و دهیاری دهکویه در راستای آماده سازی روستا جهت عید نوروز ،اقدام به سرامیک کاری بلوار ورودی روستا نموده است هزینه ی سرامیک کاری بلوار مبلغ2700000 تومان می شود.

یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:, :: 19:35 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

 گلدسته های مسجد قائم (ص)در محله بالا چند روز پیش نصب گردید لازم به ذکر است هزینه ی گلدسته ی  آن مبلغ 12 میلیون تومان می باشد که توسط  بانی خیر جناب آقای محمد رضا سوزنده  پرداخت شده است.لذا بدین وسیله شورا ودهیاری  از حاج آقا سوزنده که که بانی خیر مسجد قائم (ص)  می باشد کمال تقدیر و تشکر را دارد.

یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:, :: 8:19 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی جناب آقای حسن نوروزی ،فرمانده ی پایگاه شهید صفری ،پایگاه شهید صفری از بین 10 پایگاه  فعال  حوزه ی شهید عفیفه  توانست رتبه  دوم  را بدست آورد  لذا  شورا و دهیاری کسب رتبه دوم در بین پایگاه حوزه ی شهید عفیفه  توسط بسیجیان  پایگاه  شهید صفری را خدمت بسیجیان و همشهریان   تبریک عرض می نماید.

چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب:, :: 23:15 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

ساختمان کتابخانه ی عمومی واقع در کنار دبیرستان شهیدصفری مدت نسبتا طولانی است که به صورت نیمه تمام  مانده است و این ساختمان تقریبا 60 درصد از کار آن انجام شده  است و حدودا 40 درصد باقی مانده تا به اتمام برسد لذا  از آنجایی که  یکی از عوامل پیشرفت مردم   وجود یک کتابخانه مجهز در شهر می باشد، به همین خاطر شورا و دهیاری برای اتمام 40 درصد باقی مانده ، پیگیری ها و مکاتبات با مسئولین مربوطه در سطح شهرستان انجام دادند. وثمره ی  این مکاتبات و پیگیرهامنجر به این شد که مبلغ43 میلیون تومان  از ماده ی 180در اختیار کتابخانه عمومی شهرستان  جهت اتمام ساختمان کتابخانه عمومی دهکویه قرار بدهند لذا  در قدم اول دهیاری،ایزوگام ،بام کتابخانه را در دستور کار خود قرار داده و اینکار هم امروز به اتمام رسید.

چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب:, :: 23:4 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

تیم شهدای دهکویه در  چهارمین بازی خود در لیگ دسته دو لار  توانستند  با نتیجه ی 3بر 2 از سد تیم باین بگذرد . گلهای تیم دهکویه توسط شهباز لطافتیان،سجاد چهره نگار و محمدرضا فرد زده شد.

سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب:, :: 22:6 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

آقای الیاس هوشمند مدیر عامل تعاون روستایی  در روز سه شنبه در گفت وگو با مسئول روابط عمومی شورا با اشاره به افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیردربازارها گفت: برای تعادل قیمت ها در بازار، توزیع مرغ در شرکت تعاونی به قیمت  5900  انجام می پذیرد.

سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب:, :: 21:53 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

 نماینده ی شورا آقای نوروزیان  همراه با مسئول شبکه بهداشت دهکویه جناب آقای اکرمی  در بازدیدی که از روستا داشتند با صاحبان خانه هایی که آب منزل خود را به بیرون ریخته بودند   تذکر شفاهی دادند   و در صورت تکرار  اقدامات قانونی صورت خواهد گرفت به خاطر اینکه علاوه  بر زشتی کار،مشکلات متعدد بهداشتی  به وجود می آورد.

سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب:, :: 21:44 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

امشب جلسه ی گردان امام حسین با حضور فرمانده ی گردان جناب آقای رشیدی در مسجد جامع آقا اباالفضل (ع) برگزار گردید.در این جلسه کارت دوره تکمیلی  به بسیجیان که  این دوره را سپری کرده بودند تحویل داده شد.

پیگیری در مورد قطعی آب در برخی مناطق:با توجه به اینکه توربین چاه سوخته و به علت نبود توربین در لارستان  از شیراز  به دهکویه ارسال شده است ودیروز توسط شورا و دهیاری از جهرم به دهکویه آورده شده  و امروز  توربین عوض شد و آب وصل شد

 روشنایی خیابان ساحلی:با تلاش هایی که شورا ودهیاری با همکاری اتفاقات برق انجام دادند  روشنایی خیابان ساحلی  تامین شد.

پاک سازی مسیر :شورا و دهیاری با همکاری آقای مگردان،خانه ی قدیمی کنار منزل مگردان که در خیابان قرار داشت  پاک سازی نمودند و دید این مسیر کاملا باز شد.

وسایل درخواستی از اصفهان امروز به دهیاری رسید و تا قبل از عید وصل  و نصب  می گردد.

هزینه ی روشنایی ورودی روستا توسط دهیاری                   4915500 تومان

هزینه ی  دفتر اتفاقات  با مرحله آـرماتور بندی                     9210000 تومان

پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 123
بازدید هفته : 280
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 18195
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

Alternative content