پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

امشب در مسجد جامع اباالفضل (ع)مراسم عزاداری با مداحی،مداحان شهرمان به مناسبت شهادت پیامبراکرم(ص)و امام حسن مجتبی (ع) برگزار گردید.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس با اشاره به پیش بینی درآمد 17 هزار و 350 میلیارد ریالی برای سال 94 این استان در لایحه بودجه سال 94 گفت: این رقم در مقایسه با درآمد سال جاری 33 و شش دهم درصد رشد دارد.

ساسان تاجگرودن، افزود: اعتبارات هزینه ای استان فارس از محل بودجه عمومی دولت نیز سه هزار و 260 میلیارد ریال است که نسبت به سال قبل 21 درصد افزایش داشته است.



ادامه مطلب ...
جمعه 28 آذر 1393برچسب:, :: 21:27 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام این مطلب افزود: بر اساس قوانین جدید مربوط به خدمت وظیفه عمومی مقرر شده بود تا کسانی که در سال 94 به خدمت سربازی اعزام می‌شوند معادل 24 ماه خدمت کنند.

 وی افزود: همین امر باعث شد تا عده کثیری از فرزندان انقلاب اسلامی در ماه‌های آخر سال 93 به سازمان وظیفه عمومی مراجعه کنند و تقاضای اعزام به خدمت مقدس سربازی داشته باشند.

سردار کمالی گفت: این در حالی است که ظرفیت پذیرش در پادگان‌ها و همچنین نیاز نیروهای مسلح یک ظرفیت مشخص است و نمی‌توان بیش از آن تعداد پذیرش سرباز داشت.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای‌ آنکه نگرانی خانواده‌ها نسبت به طول مدت سربازی فرزندانشان برطرف شود و همچنین در پذیرش سربازان در پادگان‌ها مشکلی پیش نیاید تدبیر جدیدی اندیشیده شد.

وی تصریح کرد: بر اساس تدبیر اتخاذ شده هر کدام از سربازانی که در سال 93 مدارک اعزام به خدمت خود را به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارائه کنند فارغ از آن که زمان اعزام به خدمت آنها چه تاریخی باشد طول مدت سربازی آنها 21 ماه محاسبه خواهد شد.

سردار کمالی افزود: به این ترتیب دیگر جای نگرانی برای خانواده‌ها و فرزندان آنها باقی نمی‌ماند و محاسبه میزان خدمت سربازان، زمان ارائه مدارک آنها به سازمان وظیفه عمومی لحاظ خواهد شد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای مثال اگر فردی در بهمن ماه مدارک اعزام به خدمت خود را ارائه کند اما زمان اعزام وی خرداد سال آینده تعیین شود این فرد نباید نگران باشد و طول خدمت او به جای 24 ماه همان 21 ماه اعمال خواهد شد و تنها چیزی که در تعیین مدت خدمت نقش خواهد داشت زمان ارائه مدارک به سازمان وظیفه عمومی خواهد بود.

خبرگزاری فارس: چه کسانی سال آینده ۲۱ ماه خدمت می‌کنند؟

 یک دوره کارگاه آموزشی شوراها و دهیاران بخش ها و روستاهای لارستان جهت آشنایی با دستورالعمل های جدید کاری خود در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد. در این مراسم آقایان علی اصغر رنجبری،عوض احمدی و علی نوروزیان  از شورای اسلامی  و دهیاری دهکویه حضور داشتند.

سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, :: 20:6 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

 در راستای ارتقای سیستم بانکداری و با تلاش های مستمر و پیگیر شورا ودهیاری و همکاری بانک صادرات،این شعبه به اینترنت داخلی مجهز شد .

سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, :: 19:58 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به مناسبت فرا رسیدن دهه ی آخر ماه صفر ،ایستگاه صلواتی سقای تشنه لب آماده  پذیرای از همشهریان  می باشد لذا بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حامع اباالفضل(ع) مراسم سخنرانی و مداحی  برگزار می گردد.

جلسه ای با حضور هیات امنای مسجد آقا  اباالفضل،شورا،دهیاری،نماینده مجمع خیرین و تعدادی از نمازگزاران برگزار گردید که در این جلسه در مورد یکی از معضلات اساسی مسجد  که  نداشتن سرویس بهداشتی بود بحث و تبادل نظر گردید و با توجه به اینکه  اتمام سرویس بهداشتی جدید نیاز به هزینه ی فراوان دارد و از لحاظ چاه فاضلاب با مشکل روبرو است لذا  نماینده مجمع خیرین تاکید بر این داشتند که انبار داخل مسجد به سرویس بهداشتی تبدیل شود و تمام هزینه این کار هم برعهده مجمع باشد و کار را بعد از مدت 2ماه تحویل  دهند در غیر این صورت مجمع برای سرویس بهداشتی هزینه ای تقبل نمی کند  به خاطر اینکه کار مجمع روی تعقل می باشد، که هیات امنا و نماز گران مسجد با این کار مخالفت نمودند  لذا قرارشد ترمیم سرویس بهداشتی داخل مسجد در دستور کار قرار گیرد و مسئولیت این کار را جناب آقای مسعود راسخی تقبل نمودند.

امروز ظهر بعد از تلاوت زیازت اربعین ،جناب آقای رنجبری رئیس شورای اسلامی دهکویه ضمن تسلیت نسبت به فرارسیدن اربعین سالار شهیدان خدمت همشهریان عزیز ،فعالیت های در دست اجرا شورای اسلامی دهکویه را به شرح ذیل اعلام نمودند:

1)آب شرب دهکویه:طی بازدیدی که آقای بوستانی مدیر کل استان از دهکویه داشتند مبلغ دو  میلیارد و چهارصد میلیون تومان برآورد شده است که 400 میلیون اعتبار اختصاص یافته است و الان نیازمند همیاری شما اهالی همیشه در صحنه هستیم تا به وسیله خودیاری این کار به اتمام برسد.

2)گاز رسانی :با مکاتباتی که با اداره گاز استان و  فرمانداری و بخشداری لارستان داشتیم گاز برای شرکت سیمان و روستای دهکویه و کورده به تصویب رسیده که طراحی آن هم انجام پذیرفته است

3)پایگاه بهداشت:که الان ساختمان آن در درمانگاه دهکویه در حال احداث می باشد  البته متراژ ان 120 متر مربع است که ساخت 30 متر از زیر بنا پایگاه برعهده ی شورا  دهیاری می باشد

4)پمپ بنزین:کارهای اداری آن در شرف به اتمام  رسیدن می باشد .

5)اتفاقات برق:زمینی به متراژ280 متر مربع به اداره برق واگذار شده است  و همچنین فنداسیون ساختمان  از تعهدات دهیاری می باشد

در پایان جلسه ازمجمع خیرین و کلیه کسانی که برای زادگاهشان قدمی برداشته اند کمال تقدیر و تشکر  نمود.

 

 

 

 

 

به مناسبت اربعین سالار شهیدان ،امروز مراسم زنجیرزنی و پس از آن زیارت اربعین در مسجد جامع اباالفضل  برگزار گردید.

به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی ،ایستگاه صلواتی حضرت اباالفضل عباس ، فردا ظهر جهت پذیرایی از عاشقان حسین اقدام به توزیع  برنج نذری خواهد نمود .

امشب مراسم عزاداری  به مناسبت شب اربعین حسینی در مسجد جامع اباالفضل(ع) با مداحی مداحان اهل بیت برگزار گردید.

انا لله و انا الیه راجعون

«و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»

بدینوسیله  شورای اسلامی دهکویه ،درگذشت حاج حسین دیانت ،بزرگ خاندان ،را به فرزندان آن  مرحوم و فامیل های وابسته تسلیت عرض نموده  و برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای فرزندان و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم .

 

 

دومین جلسه انجمن اولیاءو مربیان با موضوع علل بی انگیزگی دانش آموزان و تفسیر نقاشی کودکان با حضور والدین دانش اموزان در سالن مدرسه مدنی  برگزار گردید.

امروز، سه شنبه مورخه 93/9/18  اقلام لوارم التحریر که شامل 2 عدد دفتر سیمی،3عدد دفتر ساده و 2 عدد مداد  بود بین کلیه ی دانش آموزان مدرسه توزیع گردید لازم ذکر است این اقلام از سوی معاونت اداره کل و مدیریت محترم آموزش و پرورش لارستان  به محتمع تحویل داده شده است .

یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:, :: 20:25 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با پیگری های مکرری که شورا و دهیاری  با  اداره برق و اتفاقات  داشتند  ،سیم کشی همراه با نصب براکت روشنایی در خیابان ساحلی امروز به اتمام رسید و.لذا جا دارد از همکاری مسئولین اداره برق و اتفاقات با شورای و دهیاری  ،کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

 تعدادی از مسئولین  اداره کل ورزش و جوانان فارس از امکانات ورزشی دهکویه بازدید نمودند و  در این بازدید از ورزشگاه شهدای دهکویه  دیدن کردند.

شورا و دهیاری دهکویه زمینی در قسمت خیابان ساحلی  روبروی کارگاه  موزائیک شاکری به متراژ 289 متر مربع به اتفاقات لارستان واگذار نمود و پیمانکار ی این کار بر عهده ی ایرج دبستانی است.  لازم به ذکر است تعهدات دهیاری واگذاری زمین و پی ریزی ساختمان می باشد که به تعهدات خود عمل نموده است

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, :: 20:2 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

 آقای رنجبری رئیس شورای حل اختلاف اعلام نمودند با توجه به بازدیدی سرزده که مامورین  بازرسی دادگستری استان فارس از مکان و پرونده  های شورای حل اختلاف داشند ضمن رضایت کامل از عملکرد اعضای شورای حل اختلاف از دادگاه لار خواستار تشویقی برای این عزیزان شد.

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, :: 19:45 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

باتوجه به اینکه پزشک مسقر در درمانگاه به مدت یک هفته به مرخصی رفته است با مکاتباتی که شورا و دهیاری و سرپرست درمانگاه با شبکه بهداشت داشتند ،پزشک رزرو جایگزین شد تا  درمانگاه بتواند خدمات درمانی خود را به همشهریان ارائه دهد 

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, :: 19:35 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با توجه به درخواست مردم مبنی بر کمبود نفت و با توجه به شروع فصل سرما،اقای احمدی با مکاتباتی که با بخشدار مرکزی و اداره مربوطه داشتند ،مشکل  را برطرف نمودند و همشهریان می توانند با مراجعه به آقای مگردان با تحویل کوپن خود،نفت را در خانه تحویل بگیرند.لذا جا دارد از زحمات برادر بزرگوارمان آقای مگردان که مسئول توزیع سوخت در دهستان می باشد کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, :: 22:27 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با تلاش هی پیگیر و مکرر شورا و دهیاری با شبکه بهداشت در رابطه با احداث ساختمان خانه بهداشت شماره 2 ،این ساختمان در متراژ 120 متر زیر بنا در ضلع شرقی درمانگاه تعیین شده است و پیمانکار آن اقای غلامحسین رضایی و مهندس ناظر آن اقای جواد جمالیان  مشخص شده است و کار ساختمان از امروز شروع شده و قرار است  تا ظرف شش ماه  کار ساختمان به اتمام  برسد.

 

منور زلزله در مدرسه مدنی با همکاری درمانگاه  برگزار گردید در این منور عکس العمل مناسب در هنگام وقوع زلزله و روش صحیح کمک به مصدومین وپانسمان و حمل مصدومین توسط پرسنل درمانگاه توضیح داده شد

به گزارش روابط عمومی شورا ،تا پایان هفته بیش از 15 نفر به وسیله اتوبوس و خودروهای شخصی به نجف اشرف اعزام می شوند تا در پیاده روی نجف تا کربلا شرکت کنند.

همه ساله در ایام مختلف به ویژه اربعین، زائران و عشاق این مسیر را پیاده طی می‌کنند و موکب‌ها و خیمه‌های فراوانی در این مسیر برای پذیرایی از زوار و عاشقان امام حسین(ع) در این مسیر برپا شده است که خود صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق می‌کند.

سفر بیش از 1500 لارستانی به کربلا با پای پیاده

به اطلاع کلیه کسانی که مایلند در کلاس خوشنویسی استاد صادق زارعی شرکت کنند می رساند که می توانند جمعه ها ، هر هفه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب به حسینه مراجعه نمایند.

 اعضای گردان امام حسین (ع)،پایگاه شهید صفری در رزمایش مشترک گردان امام حسین (ع) که به مناسبت هفته ی بسیج  در  لارستان برگزار شد شرکت کردند.

امروز اعضای گردان امام حسین (ع)با حضور در گلزار شهدا ،ضمن قرائت فاتحه با آرمان های شهدا تجدید بیعت نمودند.

دییشب مراسم شب شهادت حضرت رقیه  همراه با سخنرانی امام جمعه مسجد،حجت الاسلام  والمسلمین متین نسب و با مرثیه سرایی مداحان در مسجد آقا اباالفضل(ع) برگزار گردید .

جمعه 7 آذر 1393برچسب:, :: 1:18 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به مناسبت هفته بسیج ،پایگاه شهید صفری اقدام به برگزاری مسابقه دوچرخه سواری نمود و در پایان  مسابقه به نفرات برتر جوایزی به قید قرعه اهدا شد .همچنین امروز بسیجیان دهکویه بر مزار شهیدان دهکویه حاضر شدند وضمن  خواندن فاتحه ،مزار مطهر شهدا را غبارروبی نمودند.

 
 
 
محمد فیاض‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، گفت: بسیاری از مدارس روستایی در شهرستان لارستان به دلیل فرسودگی، در برابر زلزله‌هاي شديد و وقوع حوادث طبيعي از مقاومت كافي برخوردار نيستند                                                                                               .


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, :: 13:40 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با توجه به ریزش باران که شب جهارشنبه  اتفاق افتاد پایه برق در کنار خانه شاه رضا زارعی  به علت فرسودگی ،سرنگون شد که باعث  قعطی برق این منطقه شد که با تلاش های اتنفاقات برق و شورا ودهیاری ،پایه جدبد جایگزین پایه قدیمی شد و پس از گذشت نصف روز برق این منطقه وصل شد.

پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, :: 13:29 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با تلاش های پیگیر شورا و دهیاری با اداره کل راه و شهرسازی ،پایه های روشنایی ورودی دهکویه نصب شد  و لذا جا دارد از زحمات جناب آقای مهندس فاتحی مسول روشنایی اداره کل و  جناب آقاب قتبری و نقوی  که پیمانکاری این کار را برعهده داشتند  کمال تقدیرو تشکر را داشته باشیم.

پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, :: 13:17 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

با توجه به اهمیت فرهنگ و تقویت کارهای فرهنگی ،شورا و دهیاری تصمیم گرفتند ضمن تقدیرو تشکر از زحمات برادر بزرگوارمان جناب آقای امید علی معزی ،مسول ماهنامه پسین دهکویه که بدون هیچ چشمداشتی،در عرصه کار های فرهنگی تلاش بی وفقه دارد ،یک دفتر در کنار مسجد آقا اباالفضل در اختیار ایشان قرار گیرد. 

بسیج دانش اموزی مدرسه مدنی به مناسبت هفته بسیج اقدام به برگزاری  پیاده روی دانش آموزی به سمت گلزار شهدا نمود و ضمن قرائت فاتحه ،غبارروبی گلزار شهدا توسط دانش آموزان انجام شد  و در ادامه مراسم آقای نوروزیان قسمتی از زندگینامه معلم شهید مهندس ماشالله صفری را برای دانش آموزان بیان نمود و در انتها دانش آموزان با شهدا تجدید پیمان کردند و هم قسم شدند تا زنده اند از راه شهدا فاصله نگیرندو ادامه دهنده راه شهدا باشند.

امشب مسابقه تنیس در رده ی بزرگسالان به مناسبت هفته بسیج در مسجد جامع اباالفضل (ع) با همکاری  واحد ورزشی کانون ولیصر برگزار شد در درپایان مسابقه  به آقایان احسان خورشیدی ،حسن نوروزی واحمد فرشتگان که توانستند مقام های اول تا سوم را بدست آورند جوایزی به رسم یادبود تقدیم شد.

در نشست معتمدین با فرماندار ویژه لارستان، که شامگاه شنبه اول آذرماه 93 در محل تالار وحدت شهر لار برگزار شد، از همه گروهها و اقشار از طیف های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و پیر و جوان آمده بودند تا

صحبت های معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان را در مورد عملکرد یکساله اش بشنوند. جلسه ای که هدف همه حاضرین رشد و اعتلای لارستان از دور افتاده ترین روستایش تا مرکز شهرستان بود.

جلسه ساعت 20 و 10 دقیقه با قرائت آیاتی چند از قرآن مجید، کلیپ سفر رهبری به لارستان و همچنین پخش کلیپی در مورد هفته بسیج پخش گردید. سپس بدون مقدمه، علی اکبر نجیب زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به جایگاه رفت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لارستان و تبریک هفته بسیج، به ارائه اجمالی عملکرد خود و تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در طی سکان داری اش به عنوان فرمانداری لارستان پرداخت.

وی در ابتدا با بیان این نکته که در این نشست، هدف مطرح کردن مسائل کلی و موضوعاتی است که مربوط به کل شهرستان می شود و مابقی اقدامات صورت گرفته بخصوص در مورد بخش ها و روستاهای تابعه، به اشکال مختلف به سمع و نظر مردم این شهرها و روستاها رسیده و خواهد رسید.

فرماندار با شرح نحوه چگونگی رفع مشکلات و راه اندازی دانشکده دولتی لارستان در روزهای ابتدایی و از میان برداشتن موانع پرداخت و گفت: این کار با تلاش فراوان و با همکاری صمیمانه مسئولین و خیرین به مرحله اجرائی رسید.

وی از خیرین خواست تا با همراهی مسئولین دانشکده، در فراهم آوردن امکانات و ساختمان مجهز در ارتقاء این مرکز آموزش عالی در لارستان تلاش کنند.

نجیب زاده با ابراز خرسندی از ایجاد نمایندگی وزارت امورخارجه در لارستان، تصریح کرد: اینگونه مراکز فقط در مرکز استان و آنهم در برخی از مراکز دائر می شود و باید از پیگیری های دوستانی که جهت اخذ این امتیاز تلاش کرده اند، تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه، امتیاز نمایندگی وزارت امورخارجه اخذ شده بود ولی به مرحله اجرایی نرسیده بود، افزود: اگر این مهم پیگیری نمی شد، ممکن بود این مهم به نتیجه نرسد.

نماینده عالی دولت، یکی دیگر از اقدامات انجام شده اخیر در طول یکسال گذشته را، عملیاتی کردن مصوبه سفر ریاست جمهوری دولت احمدی نژاد در خصوص راه اندازی پارک علم و فناوری در لارستان، نام برد و تأکید کرد: در صورت تقویت و جذب امکانات، از این طرح می توان در جهت توسعه و رونق اقتصادی شهرستان بهره برد.

وی با تأکید بر ضرورت احداث ایستگاه شماره 3 برق لار، عنوان کرد: دو پست کنونی با توجه به افزایش متقاضیان، در تابستان آینده جوابگوی مردم نخواهد بود و به همین دلیل، ضروری است تا یک ایستگاه جدید تأسیس شود.

فرماندار ویژه لارستان، اضافه کرد: در سال 89  ایستگاه شماره 3 برق برای شهر لار مصوب و بودجه تعیین گردیده بود که به خاطر مشکل زمین تا چندی پیش بر زمین مانده بود و با پیگیری های مجدانه و پر پیچ و خمی اداری و قانونی انجام شد، موانع پیش رو در رفع مشکلات زمین حل شد و امیدواریم تا در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

وی ضمن ابراز انتقاد خود نسبت به عملکرد کارخانه سیمان، بر لزوم حمایت از این صنعت و رفع مشکلات آن تأکید کرد و افزود: در سفر اخیر استاندار محترم فارس به لارستان، جهت رفع گازرسانی و همچنین توسعه این کارخانه بحث و تبادل نظر شد و امید می رود این مشکل رفع شود.

نجیب زاده با بیان نگرانی خود درباره فروش زمین های متعلق به هلال احمر و برگشت ناچیزی از پول های حاصل از فروش زمین به لارستان، گفت: با رایزنی های صورت گرفته با مسئولین مختلف، قرار شده در این زمینه به لارستان اهتمام بیشتری بشود.

وی با تأکید بر توسعه شهرکهای صنعتی، ادامه داد: با پیگیری های انجام شده، قول هایی مبنی بر توجه به زیرساختهای شهرکهای صنعتی لارستان داده شده است.

معاون استاندار فارس، با اشاره به آغاز به کار احداث ساختمان گمرک لارستان اضافه کرد: مسئولین مختلفی از این پروژه بازدید کردند و تا بحال شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی بوده ایم و امیدواریم ساختمان گمرک در کمتر از 8 ماه آینده آماده سازی شود.

وی با اشاره به پیشرفتهای خوب فرودگاه بین المللی و تلاشهای صورت گرفته مسئولین مختلف اعم از مدیرکل فرودگاه و دکتر جعفرپور، اعتبارات خوبی در توسعه فرودگاه در نظر گرفته شده است.

نجیب زاده با ابراز خرسندی از ایجاد وحدت در بین مردم، مسئولین، بخشها و روستاها و تشیع و تسنن و وجود انسجام و همبستگی ها، گفت: باید قدر وحدت و همبستگی ها را بدانیم و از منیت ها و سوء تفاهم ها بگذریم و از بحث های بی ارزش بگذریم.

فرماندار ویژه لارستان از تمامی مسئولین، کارمندان، خیرین، مردم و تلاشهای دکترجعفرپور، به جهت همکاری در پیشبرد کارها تقدیر و تشکر نمود.

امشب مسابقه دوستانه والیبال بین تیم های دهکویه و کورده به میزبانی دهکویه به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید، که این بازی با برتری 3بر 2 کورده به پایان رسید

پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 138
بازدید هفته : 230
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 18145
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

Alternative content