پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, :: 15:39 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

 بازی های ورزشی در رشته ی والیبال و فوتسال  در تمام رده ی سنی هرشب در زیر نور در بوستان ملت به همت شورای ورزشی با همکاری پایگاه مقاومت شهید صفری برگزار می گردد.

در ادامه مسابقات استانی کاراته رشته بیوکارن سر کار خانم کوثر احمدی توانست امتیازات لازم را کسب نماید و همراه با خانم ها ستاره رنجبری،طاهره تقی پور و کتایون نعمت زاده به مسابقات کشوری که 14 شهریور در مشهد برگزار می شود راه یابد.لذا این موفقیت را به این ورزشکاران ، خانواده شان ، مربی تیم سرکار خانم غلامی  و جامعه ورزشی دهکویه تبریک عرض می نماییم.

بنابر اطلاع رسانی رابط آموزش و پرورش در شورای اسلامی آقای نوروزیان ،تعداد 5 نفر از دانش آموزان مجتمع ولایت در آزمون ورودی نمونه دولتی پذیرفته شده اند که اسامی آنها عبارتند از:سرکار خانم ستاره رنجبری.سیمین جعفری و آقایان سجاد منفرد ،سعید اصلانی و عباس دبستانی که شورا و دهیاری وظیفه خود می داند از زحمات این دانش آموزان و والدین آنها و همچنین معلمین دلسوز آنها کمال تقدیر و تشکر را به عمل آورد

سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, :: 14:4 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی مهندس اسماعیل بیگی به روابط عمومی شورا تا به امروز 5 نفر از اهالی ثبت نام و مبلغ پیش پرداخت را واریز نمودند لذا تا شنبه جهت ثبت نام وقت دارند و بعد از آن اگر ثبت نام به حد کافی نرسد اطلاع رسانی در سطح شهرستان خواهد شد و متقاضیان سراسر لارستان می توانند جهت خرید خانه مسکونی بنیاد اقدام نمایند.محل واحد مسکونی بنیاد در ابتدای شهرک ستایش در دهکویه می باشد.

شرایط:

20 میلیون پیش پرداخت

15 میلیون وام

45 میلیونپرداختی در 2 سال

متراژ زمین 137 متر مربع 

اسکلت ساختمان همراه با ایزوگام و درب و پنجره ساختمان و درب بزرگ و کوچک ورودی

سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, :: 13:28 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی آقای احمدی دهیار محترم به روابط عمومی شورا اسلامی ،با توجه به درخواست مکرر مردم در مود خطرناک بودن ابتدای بلوار ورودی  کنار امامزاده شاه اسماعیل یه فلکه کوچک در ابتدای بلوار  را در دستور کا خود قرارداده تا با این کار  از تصادفات احتمالی جلوگیری به عمل آید و همچنین برای فلکه قدیمی توسط برادر راسخی طراحی جدیدی شده که در حال اجرا می باشد.

دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, :: 23:51 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

برگزاری جلسه بسیجیان پایگاه باحضور فرمانده حوزه یکشنبه1394/05/18-3جلسه ای باحضور فرمانده محترم حوزه شهید عفیفه جناب آقای طیبی وهمبرگزاری جلسه بسیجیان پایگاه باحضور فرمانده حوزه یکشنبه1394/05/18راهان محترم درمحل مسجد آقاابوالفضل ع همراه بااقامه نمازمغرب وعشاء برگزارشد
دراین جلسه بعدازاقامه نماز مغرب وعشاء وقرائت قرآن مجید آقای نوروزی فرمانده محترم پایگاه ضمن خیرمقدم به مدعوین محترم از حضارتقاضاکردند که اگر انتقاد وپیشنهاداتی دارندرا ارائه دهند که بعداز صحبتهایی که انجام شد فرمانده جدید حوزه که به تازگی مسوولیت حوزه رابه عهده گرفته اند قول مساعدت دادتابیش ازبیش ازپپایگاه حمایت های مالی واداری نماید

ارتقاء کمربند کاراته کاران دهکویه در رشته ی بیوکارن با حضور مسئول سبک بیوکارن در استان جناب آقای  استاد شیهاندر ردهی نوجوانان و نونهالان با حضور 32 نفر از ورزشکاران  در قسمت برادران در دهکویه انجام گرفت.

شنبه 17 مرداد 1394برچسب:, :: 13:11 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

گروه کوهنوردی دهکویه در روز جمعه مورخه 16 مرداد همراه با گروه کوهنوردی لارستان به آبشارهای تنگه رغز داراب صعود نمودند.

پنجمین دوره طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی- هنری مسجد اباالفضل(ع)با همکاری پایگاه مقاومت شهید صفری به مدت یکماه در رشته های مختاف مانند :احکام،قرآن ،خوشنویسی،رباتیک و رشته های ورزشی تنیس روی میز،بدمینتون و والیبال  از پنج مرداد شروع شده است.

پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, :: 14:46 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی آقای مهندس زائر رییس بنیاد مسکن به شورای اسلامی ،اهالی دهکویه می توانند جهت ثبت نام47 واحد مسکونی  واقع در شهرک ستایش  به بنیاد مراجعه نمایند. در صورت عدم استقبال  اهالی دهکویه که تا به حال چنین بوده امتیاز آن به روستای همجوار داده خواهد شد. لذا این تعداد واحد مسکونی شرایط خاصی ندارد و همه می توانند ثبت نام نمایند.

پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, :: 14:3 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

در جلسه هفتگی شورای روستا با حضور تمام اعضا و دهیاری برگزار گردیدد در این جلسه ابتدا آقای رنجبری گزارش اجمالی از کارهای شورا ارائه نمود و پس از ایشان آقای نوروزیان ابتدا گزارشی از فعالیت های که در این هفته انجام داده است بیان نمود سپس ایشان سخنان خود را در چند موضوع به شرح ذیل بیان نمود:

زیبا سازی روستا یکی از موضوعاتی است که کمتر به آن توچه شده است در حالیکه این موضوع  جز اساسی تریت و ضرورترین کار می باشد و همچنین خواسته ی اکثریت مردم رسیدگی به این موضوع می باشد  تا روستایی در خور شان مردم داشته باشیم.لذا برای تحقق این امر یک نفر از اعضای شورا  را به عنوان مسئول زیبا سازی روستا قرار دهید تا ضمن مشورت از صاحب نظران و اهالی دهکویه اقدامی سازنده در این امر انجام دهد و گزارشی از فعالیت هارا به صورت ماهانه به شورا ارائه نماید .

پارک روستا:یکی از فعالیت های خوبه شورای قبل که در این شورا هم ادامه یافت ایجاد پارک ملت در روستا بود که  با استقبال خوب اهالی روبرو شد و لی یکی از دغدغه هایی که همشهریان در رابطه با پارک مواجه هستند جاده ی خاکی پارک است که وقتی برای استراحت می روند گرد و خاک همشهریان را اذیت میکند لذا شورا علی الخصوص دهیار محترم باید در این زمینه فکر اساسی نماید تا همشهریان اذیت و آزرده نشوند و همچنین کمبود نور در قسمت اسباب  بازی کودکان میباشد .که دهیاری پاسخ دادند که جاده ورودی پارک که مسافت یک کیلومتر  می باشد اگر  می خواهد آسفالت شود حدود 250 میلیون اعتبار لازم است که در توان دهیاری نیست لذا در صورتیکه کشاورزان و مردم همیاری نمایند این کار شدنی می باشد.و لامپ قسمت اسباب بازی هم در آیندهی نزدیک زده خواهد شد.

پیگیری آسفالت جاده ی شاه عبدالله:با توجه به قول مساعد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در رابطه با آسفالت جاده ی شاه عبدالله این امر را توسط شورا پیگیری نماییم تا به نتیجه مطلوب برسانیم.

 

پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, :: 13:46 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

بنابر اطلاع رسانی آقای اخمدی دهیار دهکویه یه روابط عمومی شورای اسلامی اهم فعالیت های دهیاری عبارتنداز :

حفر چاه پارک :با توجه به کمبود آب مجوز جابه جایی چاه را گرفتند که الان چاه دوم ،حفاریش در حال انجام می باشد.

فلکه  بلوار:بنابر خطرناک بودن بلوار مقابل مغازه مگردان و با مشورت ،فلکه ی کوچکی در این مکان احداث خواهد شد که جانمای آن مشخص شده و همچنین  برای فلکه ولعصر طراحی جدیدی شده است که مسئول طراح آن جناب آقای اسماعیل راسخی می باشد و همزمان با ایجاد این فلکه ،فلکه ولیعصر هم طرح آن عوض خواهد شد.

روشنایی ورزشگاه شهدای دهکویه 

برطرف نمودن خاموشی شهرک مدنی و خیابان ساحلی

 

گفتگویی که آقای عبدالرزاق صفری با روابط عمومی شورای اسلامی داشتند بیان نمودند که پنچمین دوره طرح اوقات فراغت در زمینه هایی احکام،قرآن،خوشنویسی و رباتیک و ورزش در حال برگزاری است و تعداد شرکت کنندگان در این دوره 39 نفر می باشد لذا اهمیت کار در تداوم و پافشاری در استمرار طرح اوقات فراغت می باشد .

امروز فرمانده جدید حوزه سردارشهید عفیفه جناب آقای طیبی ومعاونت محترم حوزه جناب آقای اقتصادی فرد وفرمانده محترم عملیات سپاه ،ازپروژه ساخت پایگاه خواهران که به همت مسولین پایگاه شهیدصفری دردرست اقدام میباشد بازدید نمودند وقول مساعدت جهت ادامه این پروژه به مسولین امردادند

بازدید فرمانده جدیدحوزه سردارشهیدعفیفه ازپروژه احداث پایگاه خواهران-1بازدید فرمانده جدیدحوزه سردارشهیدعفیفه ازپروژه احداث پایگاه خواهران-2بازدید فرمانده جدیدحوزه سردارشهیدعفیفه ازپروژه احداث پایگاه خواهران-3

 
 
 بازدید فرمانده جدیدحوزه سردارشهیدعفیفه ازپروژه احداث پایگاه خواهران-4بازدید فرمانده جدیدحوزه سردارشهیدعفیفه ازپروژه احداث پایگاه خواهران-5
 

 

 

 

 

دو شنبه 4 مرداد 1394برچسب:, :: 23:59 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

  خاندان محترم نوروزی 

خبر درگذشت شادروان ملا حسینعلی نوروزی موجب تاسف و تالم خاطر گردید . 

Image result for ‫عکس تسلیت‬‎مصیبت وارده را بر شما خاندان معزز و به خصوص فرزندان خدوم و برومندشان تسلیت می گوییم و از درگاه احدیت برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه و برای بستگان صبر و اجر مسالت داریم.

 شورا و دهیاری دهکویه

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و  به نقل از روابط عمومی هیات کوهنوردی لارستان5 نفر از کوهنوردان دهکویه همراه با 15 نفر از دره نوردان لارستانی در یک برنامه دو روزه، به میزبانی گروه کوهنوردی محمد اوراز لارستان موفق به پیمایش دره رغز داراب شدند .
تنگ رغز داراب ،دره ای بسیار زیبا با آبشارهای جذاب و پرآب در نزدیکی شهر داراب و روستای شمس آباد واقع گردیده که همه ساله در فصول گرم میزبان جمع کثیری از علاقه مندان به دره نوردی از سراسر ایران بوده که پیمایش ان نیازمند لوازم و دانش سنگنوردی می باشد.
 
نفرات حاضر در برنامه به شرح ذیل میباشد : مسلم عیب جو ( سرپرست) محمد جواد بهشت رو(مسول فنی ) ساجده اکبرپورفرد زهرا عیب جو فاطمه اکرمی محمد ایزدمهر وحید عبدالپور حامد طاهری عیسی اسماعیلی رسول اسماعیلی محمد رنجبر( عکاس ) محسن نظری محمد شفیعی علی زیبایی مسعود فصاحت نگهدار فصاحت حسن اسلام پناه حسین اسلام پناه حاج مجید جاهد فاضل پیش بین
پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 123
بازدید هفته : 283
بازدید ماه : 276
بازدید کل : 18198
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

Alternative content