پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:10 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان می رسانیم که امشب  پایگاه مقاومت برادران میزبان فرمانده سپاه لارستان در مسجد اباالفضل بودند .که حضور همشهریان عزیز در این مراسم بی نطیر بود وجناب سرهنگ جاوید در این جلسه اوضاع سیاسی حاکم بر منطقه   را برای همشهریان توضیح داد .وخواهان عزم جدی جهت حمایت مالی از مقاومت سوریه  شد تا بتوان بادشمن  بیرون از مرزهای کشور  مقابله کرد.

پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:2 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم با تلاش های پیگیر  شورا  و جناب اقای راسخی مجوز استفاده از بالا بر گرفته شد و دیروز روشنایی خیابان اصلی  تامین شد جا دارد از زحمات اقایان یعقوب اسماعیلی ،اسماعیل راسخی،علیرضا راستی و اتفاقات دهکویه جهت همکاری با شورا  جهت تامین روشنایی خیابان اصلی کمال  تقدیر و تشکر به عمل اوریم

دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 17:19 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم با توجه به اینکه حوزه امتحانی نهایی از دهکویه برداشته شد  به محض اطلاع شورا  با پیگیری های مکرر که با اموزش و پرورش لار و استان  داشت موفق شد مجوز یک حوزه مستقل در دهکویه بگیرد تا 58 نفر از دانش آموزان دختر و پسر برای امتحان دادن به لار مراجعه نکنند.

یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 12:58 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم که امروز دو عدد تابلو تبلیغات در اول ورودی دهکویه نصب گردید لذا همشهریانی که می خواهند از این تابلو جهت تبلیغات استفاده کنند می توانند  حضورا  به دهیاری   واقع در خیابان ساحلی مراجعه کنیدیا از طریق شماره تلفن 07812362121 دهیاری یا 09173110156 عوض احمدی تماس حاصل فرمایید.

شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:22 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم که به منظور تسطیح خیابان ساحلی ،عملیات شن ریزی این منطقه شروع شد.

جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:13 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

 

 

 

 

 

 

 

به اطلاع همشریان می رسانیم که  روز پنج شنبه اینترنت دهکویه به فیبر نوری متصل شد و از سیستم رادیویی برداشته شد.

به اطلاع همشهریان می رسانیم که  شورا  در برنامه ی از پیش تعیین شده  و به خاطر پاسداشت  از زحمات معلمین  شاغل و بازنشسته  و تجلیل از مقام معلم  جلسه ی با حضور حداکثری  فرهنگیان  در روز پنج شنبه شب تشکیل داد .که  این مراسم همراه با برپایی شام بود 

جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:29 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

93/1/28

مراجعه  به بنیاد مسکن لارستان پیگیری  افزایش محدوده  زمینهای جبار  دهقانی  و ساخت شهر ستایش

93/1/29

آمارگیری از خاموشی های معابر

93/2/1

مراجعه به اداره کل راه و ترابری  لارستان  جهت پیگیری ورودی شاه عبدالله و روشنایی ورودی

2/3

مراجعه به اداره بازرگانی جهت پیگیری ساعت کار نانوایی

2/6

مراجعه به فرمانداری

ملاقات با نماینده ی مجلس و استاندارجهت پیگیری مشکلات روستا و درخواست رفع کمبود های روستا

2/8

مراجعه به اداره برق و درخواست براکت و لامپ جهت روشنایی معابر

2/9

ملاقات با بخشدار جدید  به اتفاق اعضای شورا

بازدید کارشناس اداره ی آب از محل جابه جایی پارک

2/10

مراجعه به شیراز جهت خرید نهال و برج روشنایی

2/11

جلسه ی  دهیاران با بخشدار مرکزی و انتخابات هیأت مدیره ی  تعاونی دهیاران بخش مرکزی که در پایان عوض احمدی با 13 رأی مدیر عامل تعاونی دهیاران شد.

2/13

تماس با آبفای روستایی  جهت  تعمیر ومرمت   چاه دوم

2/14

 مراجعه به راه و ترابری لارستان پیگیری روشنایی و ورودی و دوربرگردون باند دوم جاده در آینده

مراجعه به بهداشت و درمان لارستان جهت درخواست حقوق منشی دندانپزشک  و احداث خانه بهداشت شماره ی 2 و بازسازی درمانگاه

2/15

بازدید مدیر کل راه و ترابری لارستان از ترانشه ی شاه عبدالله

سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 22:21 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم که از فردا ثبت نام جدید اینترنت در خدمات کامپیوتری ولیعصر مقابل حسینیه  شروع می شود لذا به خاطر اینکه  تا کنون 140  نفر اسم نوشتند  فقط امکان ثبت نام برای 220  نفر وجود دارد.

مدارک مورد نیاز:

شماره ی کارت ملی

شماره ی تلفن ثابت

شماره ی تلفن همراه

قابل توجه:

هزینه ی اولیه  ندارد.

مودم رایگان می باشد(به شرطی که یک سال از اینترنت استفاده کنید)

قعطی ندارد

سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 22:19 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان می رسانیم که امروز دستگاه 360 پورتی اینترنت در مخابرات دهکویه وصل شد.

دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:4 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم که امروز راس ساعت 10:30 دقیقه صبح ریاست محترم اداره کل راه و ترابری لارستان همراه با مسئولین اداره با حضور اعضای  شورا و جمعی از اهالی از جاده ی شاه عبدالله بازدید کردند و دستور دادند از این جاده نقش برداری بشود.

دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:59 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

ضمن عرض تبریک به مناسبت روز معلم خدمت همه ی معلمان , دبیران و اساتید دانشگاه و هم چنین گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری .

شورا ودهیاری  به پاس خدمات معلمین دهکویه ،در نظر دارد در روز  پنجشنبه شب مورخه ی 018/2/93 در مراسمی از معلمین بازنشسته و شاغل  قدر دانی به عمل آورد

به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم که فردا راس ساعت  10 صبح  جناب آقای مهندس نصر مدیر کل راه و ترابری لارستان همراه  با هیات همراه   در خصوص ورودی جاده ی شاه عبدالله به دهکویه تشریف می آورند . 

دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:42 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

همانطوری که شما عزیزان مستحضر هستید یکی از ملاک های پیشرفت روستا وجود امکانات خدماتی  علی الخصوص پمپ بنزین می باشد که جزء نیاز های ضروری یک منطقه می باشد به همین خاطر شورا به نمایندگی از مردم با جناب آقای غلام بایگان چندین تماس داشتند و اعلام نمودند که شورا حاضر به هر گونه کمکی در جهت احداث پمپ بنزین  اعم از امور اداری و ...هست و جناب آقای بایگان  قول دادند که مصمم به اجرای این کار می باشد وزمین آن هم  خریداری شده و فقط تنها باید مجوز تمدید شود  و به محض تمدید شدن مجوز  شروع به کار خواهم کرد که به زودی مجوز تمدید  خواهد شد.

دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:38 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع عزیزان می رسانیم که شورا در جهت رفاه  حال خانم دکتر  مستقر  در دهکویه یک خط اینترنت برای پانسیون  درمانگاه وصل نمود.

دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:36 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع عهمشهریان می رسانیم که شورا  و دهیاری در جهت گسترش فضای سبز  اقدام به خرید 160 نهال درخت به مبلغ 630000 هزار تومان نموده است.

دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:28 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع عزیزان می رسانیم در طی جلسات مکرر شورا  با اداره  کل راه و ترابری  در خصوص روشنایی وررودی داشتند سر انجام موفق شدند نظر مساعد اداره جهت نصب  تقریبی 15 عدد پایه برق  در ابتدای  ورودیبه سمت بریز و لار بگیرند هر چند شورا و دهیاری به نمایندگی از مردم فنداسیون این کار را در جهت تعامل با اداره قبول کند که قرار شد  نماینده اداره جهت جانمایی پایه های برق  ظرف چند روز آینده به دهکویه بیایند و بعد از مشخص شدن  جای پایه های برق ،دهیاری  به تعهداتش عمل نماید

دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:23 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم بنا بر گفته ی آقای نوشادی مسئول ابفای روستایی،ان شالله تا چند روز آینده لوله های سوراخ شده چاه منبع آب عوض می شود و  این چاه قابل استفاده می باشد.قابل توجه است که الان مدت زیادی است که چاه سازمان با یک چاه کار می کند.

یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 4:27 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای ستوان دوم  فرخ نژاد

فرمانده ی پاسگاه دهکویه

خبر درگذشت والده مکرمه و معززه جنابعالی موجب تأسف و تألم شد.

بدینوسیله ضمن عرض تسلیت به حضرتعالی و خانواده محترم، از درگاه ایزد متعال برای آن مرحومه مغفوره غفران و رحمت الهی و برای شما و خانواده گرامی‌تان صبر و بردباری مسالت می‌کنم.

شورای اسلامی ،دهیاری و اهالی محترم دهکویه

جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 17:25 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان عزیز،که مایلند در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند می رسانیم که مراسم اعتکاف در تاریخ 23 تا 25 اردیبهشت ماه برگزار می گردد لذا برای ثبت نام به کتابخانه ی باقر العلوم مراجعه کنید.

محل برگزاری :

برادران:مسجد جامع اباالفضل

خواهران:مسجد قائم 

به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم که به مناسبت هفته ی سلامت همایش بزرگ پیاده روی، شب جمعه،از مسجد به سمت پارک جنگلی شروع شد که با استقبال گسترده ی مردم مواجه شد و در پایان به قید قرعه به چند نفر از شرکت کنندگان جوایزی تقدیم شد.

پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 17:26 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم که دیروز  دستگاه لاین ماکس و فیروژن در مخابرات دهکویه توسط 2 اکیپ اعزامی از شیراز در مخابرات دهکویه نصب شد.

به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم  از غرفه ی هنرستان شهید صفری در نمایشگاه علم ،هنرو صنعت در چهل متری هلال احمر،جنب حسینیه سید الشهدا در لارستان دیدن فرمایید.این نمایشگاه تا روز جمعه دایر می باشد .

چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 14:19 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان می رسانیم که پیاده رو پارک شهید جوکاری در متراژ 200 متر مربع و دو فلکه در پارک جنگلی در ابعاد تقریبی 200 متر مربع  از دیروز شروع به کاشی کاری شده است

چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 14:4 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان می رسانیم که دیروز به مناسبت روز شورا ،اعضای شورا با بخشدار جدید جناب  اقای ثمری  دیدار کردند و  اقای رنجبری ،ضمن خوش امدگویی و آرزوی موفقیت به ایشان در سمت بخشدار مرکزی ی،همکاری همه جانبه شورا ی دهکویه با بخشدار مرکزی درچهارچوب قانون  اعلام گردید.

چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 13:38 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم در جلسه ی شورای اداری لار که با حضور  استاندار و فرماندار و مسئولین شهرستان برگزار شد  آقای احمدی استاندار اولویت بودجه بندی امسال بر آبفای روستایی قرار داده و طرحهای نیمه تمام  آبفای روستایی از قبیل اتمام لوله کشی آب  آشامیدنی در دهکویه در اولویت  امسال قرار بگیرد

به طلاع همشهریان عزیز می رسانیم همانطوری که مطلع هستید  مدت طولانی است که مسجد جامع آقا اباالفضل (ع)فاقد روحانی است  و یکی از دلایل ان  مستهلک بودن خانه ی روحانی ست که خدا رو شکر الان چند روزی است که در حال تعمیر می باشد  و تا یک ماه دیگر آماده ی استفاده می باشد و لذا خیرینی که مایلند در این کار خیر شرکت کنند با جناب آقای عبدالرزاق صفری به شماره ی تلفن 09178820575 تماس حاصل فرمایند

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 9:35 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

 به اطلاع عزیزان می رسانیم که روز جمعه بسیج برداران و خواهران در یک برنامه ی یک روزه  به امامزاده زاهدرستم رفتند  که در آنجا به نظافت محیط ،امامزاده ،سرویس های بهداشتی، آبیاری کردن درخت ها،پاک سازی درخت ها .و تعمبر لوله های آب پرداختند.

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 9:24 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم با  پیگیری های مکرر شورا  با دفتر ریاست بانک تجارت منطقه ی جنوب  جناب آقای کاظمی راد موافقت ایشان جهت راه اندازی دستگاه خود پرداز در باجه  تجارت دهکویه  گرفته شد  که برای موافقت نهایی  نامه از شیراز به  به تهران ارسال شد روابط عمومی شورا وظیفه ی خود  می داند از زحمات تمام عزیزان  علی الخصوص جناب آقای کاظمی راد ریاست  محترم بانک تجارت  منطقه ی جنوب استان ،آقای غلامی مسئول انفورماتیک استان،آقای فاختر سرپرست بانک تجارت لارستان،آقای محسن زاده ریاست  بانک تجارت شعبه ی بریز ، مسئول و پرسنل باجه ی دهکویه کمال  سپاس و قدردانی به عمل آورد.

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 7:59 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان می رسانیم که با پیگیری های انجام شده با جناب آقای مهندس زمانی  مسئول فیبر نوری در استان و جناب آقای تقوایی مسئول پشتیبانی در لارستان قرار شد گروهی از شیراز جهت نصب دستگاه لاین ماکس در مخابرات دهکویه اعزام شوند و پس از گذشت چند ماه از انتقال فیبر نوری  به مخابرات دهکویه امروز ،مخابرات به فیبر نوری متصل می شود

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 7:57 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان می رسانیم که از چند روز گذشته به علت اختلال در سیستم رادیویی اینترنت دهکویه قطع شد که با پیگیری هایانجام شده امروز وصل می شود.

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 7:52 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

روز سه شنه گذشته 8 استراحتگاه در پارک جنگلی برای رفاه حال همشهریان ساخته شد.

دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 9:24 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع همشهریان می رسانیم که طبق آخرین خبری که امروز از بخشداری و آقای سمیعی مسئول آرد و نان اداره ی بازرگانی  به روابط عمومی شورا رسید قرار شده تا دو هفته ی آینده به اعتراضات رسیدگی کنند و نتیجه ی نهایی را اعلام کنند.

دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 9:8 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلا ع همشهریان عزیز می رسانیم با توجه به استفاده ی روز افزون از خدمات الکترونیکی (کارت اعتباری،کارت خوان و ..............)نیاز مبرم و ضروری است که مغازه های دهکویه علی الخصوص مغازه های واقع در بلوار ورودی از این امکانات بهره مند باشند که با تلاش شورا و همیارشورا جناب آقای ارتشدار زیر ساخت این کار که وصل کردن خط تلفن ثابت برای مغازه است مهیا شده که انشالله تا چند روز آینده  وصل می شود

دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 7:59 :: نويسنده : شورای اسلامی دهکویه

به اطلاع عزیزان می رسانیم الان مدتی است  که کابل فیبر نوری کشیده شده است ولی متاسفانه مخابرات به فیبر نوری متصل نشده با پیگیری های مکرری که توسط اقای نوروزیان نماینده ی شورا صورت گرفته ،الان  برای اتصال مخابرات به فیبر نوری احتیاج به دستگاه لاین ماکس است .آقای زمانی مسئول فیبر نوری در استان قول مساعد دادند  حد اکثر تا دوهفته  این دستگاه را در مخابرات دهکویه نصب خواهد شد.

پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 138
بازدید هفته : 236
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 18151
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

Alternative content