جاده کوار-جهرم- لار-بندرعباس باید چهار خطه شود
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

خبرگزاری فارس: اجرای 4 پروژه خیرساز حوزه راه برای نخستین بار در کشورداریوش نصر، مدیر کل راه و شهرسازی شهرستان لارستان، با بیان اینکه محدوده فعالیت این اداره کل در استان شامل 5 شهرستان می‌شود، اظهار کرد: این اداره در سال 62 راه‌اندازی شده و در این محدوده حدود 7 هزار کیلومتر راه هم‌سنگ وجود دارد و مجموعه راه‌های استان در کشور رتبه نخست را دارد.

 وی با بیان اینکه 603 کیلومتر راه شریانی در استان فارس وجود دارد، افزود: در استان یک هزار و 650 کیلومتر راه روستایی و یک هزار و 350 کیلومتر راه شهری وجود دارد و یکی از مشکلات اساسی استان این است که حدود 6 درصد راه‌های استان شریانی است و ظرفیت تصادفات را دارد.

 مدیر کل راه و شهرسازی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه ارتقای راه‌های روستایی که با تردد بیشتر وسایل نقلیه و افزایش تعداد خودروها در کشور همراه است، خاطرنشان کرد: لازم است در راستای بهبود کیفیت راه‌های روستایی تلاش شود.

 نصر با بیان اینکه در مجموع آمار تصادفات لارستان نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش داشته، تصریح کرد: قرارگاه شهرستان لارستان شامل شهرستان‌های مربوطه، فراشبند، قیروکارزین و داراب شده و بیشترین تصادفات در محور کوار، لار به بندرعباس رخ می‌دهد که در استان سومین محور حادثه‌خیز از نظر تصادفات است که لازم است این محور چهاربانده شود.

 وی گفت: خط‌کشی محورها، آرام‌سازی ترافیک در محورهای پرتصادف، آشکارسازی مناطق پرتصادف، مشخص شدن ابتدا و انتهای گاردریل‌ها، اجرای روشنایی تونل‌ها و روشنایی به صورت نقطه‌ای، روشن کردن مشعل از جمله اقدامات صورت گرفته در شش ماهه نخست امسال بوده است.

 مدیر کل راه و شهرسازی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه مشارکت مردم در مباحث ایمنی و ترافیک و استفاده از خیران راه‌ساز در دفع نقاط حادثه‌خیز بسیار مؤثر است، بیان کرد: در سال 1392 برای نخستین بار این مشارکت اتفاق افتاد و در سال 1393 چهار پروژه به صورت خیرساز درراستای رفع نقاط حادثه‌خیز اجرا شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1