بررسی 13 مشکل دهکویه در حضور نجیب زاده
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

مسایل و مشکلات مردم روستای دهکویه از بخش مرکزی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،بخشدار و تعدادی از مسئولین شهرستان بررسی شد. علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و

فرماندار ویژه لارستان به اتفاق ماشاءاله ثمری بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان، در ادامه سفرهای خود به روستاها،اینبار به روستای دهکویه از بخش مرکزی لارستان سفر کردند و از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم این روستا آشنا شدند.  فرماندار و مسئولین ابتدا با حضور در محل دهیاری این روستا به بررسی مسائل و مشکلات مردم پرداختند.  در این نشست ابتدا علی اصغر رنجبری رئیس شورای اسلامی روستای دهکویه به نمایندگی از اهالی و مردم این روستا، اهم مشکلات و درخواست های اهالی را

1) کمبود آب آشامیدنی

2) فرسوده بودن شبکه داخلی و لوله های آب شرب

3) شوری زیاد آب

4) گازرسانی

5) کمبود امکانات ورزشی

6)تأمین اعتبار جهت اتمام مجموعه ورزشی

7) فرسودگی مدارس روستا

8)اتمام ساختمان کانون قرآن روستا

9)بهسازی و تعریض جاده ورودی روستا از مسیر زیارتگاه شاه عبدالله

10) استفاده از وجود نیروهای پراستعداد و تحصیل کرده روستا در عرصه مدیریتی شهرستان

11) راه اندازی 116 بازار قدیمی روستا

12)لایه روبی و ترمیم رودخانه وسط روستا

13) افت ولتاژ برق در برخی از مناطق روستا

 بیان کرد. در ادامه این نشست، مهندس رسول عسکری مدیر آبفا روستایی لارستان در سخنانی اظهار داشت: در صورت تأمین اعتبار جهت آبرسانی و تعویض شبکه داخلی آب این مهم انجام خواهد شد و در این خصوص پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.  سپس علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و  فرماندار ویژه لارستان هم در خصوص مشکلات مطرح شده افزود: مشکلات بیان شده را از طریق مدیران کل استانی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،  وی در خصوص افت ولتاژ برق در این روستا هم گفت: امیدوارم با نصب ترانس برق،این مشکل حل شود و برق مطمئنی در روستا حاصل شود. فرماندار ویژه لارستان در رابطه با  قدیمی بودن مدارس این روستا نیز گفت: با مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس هم بصورت حضوری و هم به صورت کتبی موارد را مطرح و پیگیری می نمایم.  نجیب زاده خاطر نشان کرد: بخش مرکزی لارستان مظلوم واقع شده است که بایستی به آن توجه ویژه شود و آنرا از محرومیت درآورد و مشکلات را به حداقل رساند و در خصوص گازرسانی نیز با مدیرکل گاز استان مکاتبه خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1