A0:  روستائیان فارس از شهرها به روستاهای خود باز می‌گردند
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

خبرگزاری فارس: روستائیان فارس از شهرها به روستاهای خود باز می‌گردندمعاون عمرانی روستایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس گفت: در راستای کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها به روستائیانی که قصد بازگشت به روستاها داشته باشند، زمین رایگان واگذار می‌شود.

مصطفی هاشمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از واگذاری زمین به روستائیان واجد شرایط، روستائیان تا مدت 18 ماه از ابتدای اخذ قرارداد مهلت‌ دارند که نسبت به ساخت واحد مسکونی خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که نتوانند در مهلت مقرر نسبت به ساخت‌ و ساز زمین‌های واگذاری اقدام کنند این مهلت تمدید و در غیر این صورت زمین به واجدان شرایط دیگر واگذار می‌شود.

معاون عمرانی روستایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس تصریح کرد: اعتبارات اخذ شده برای ساخت واحد مسکونی صرف عمران و آبادانی همان روستا می‌‌شود و در جای دیگر هزینه نخواهد شد.

هاشمی بیان کرد: با تلاش‌های انجام‌شده میزان تسهیلات بانکی ارائه ‌شده به روستائیان برای احداث و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی از 12.5 میلیون تومان در سال گذشته به 15 میلیون تومان در سال جاری افزایش ‌یافته است.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد کمبود اعتبارات دولتی که به نفت متکی است موجب به تاخیر انداختن پروژه‌های عمرانی شود، افزود: استفاده از منابع داخلی و زمین‌های منابع ملی که در بسیاری از روستاها وجود دارد و نیز ساخت‌ و ساز‌های منظم و تأمین زمین روستایی و بازگشت روستائیان به روستاهای خود از جمله راه‌های مقابله با مشکلات پیش روی جامعه هدف است.

معاون عمرانی روستایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس اضافه کرد: با اختصاص 35 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته و امسال 32 پروژه شامل احداث خیابان، پارک و دیگر زیرساخت‌های عمرانی در روستاها اجرا شده شده است.

هاشمی اضافه کرد: با اختصاص این اعتبار 33 پروژه نقشه‌برداری نیز در قالب اجرای طرح هادی در 127 روستای دیگر انجام شده است.

وی ادامه داد: این بودجه از 35 میلیارد ریال سال گذشته به 53 میلیارد ریال تا ماه جاری افزایش داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد رشد داشته و تا پایان سال جاری این رقم به 70 درصد می‌رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

cache01last1493698619