ادامه دو بانده کردن محور لار ـ جهرم نیازمند تأمین اعتبار
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: ادامه دو بانده کردن محور لار ـ جهرم نیازمند تأمین اعتبار است. داریوش نصر در بازدید از باند دوم محور لارستان ـ جهرم در جمع

خبرنگاران اظهار داشت: در دو سال اخیر 27 کیلومتر از این محور آسفالت شده است.

وی افزود: عملیات احداث باند دوم این محور حدفاصل کورده تا دهکویه از کیلومتر 18 تا 27 به اتمام رسیده و پس از نصب علائم ایمنی و ایجاد مسیر ورود و خروج در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نصر با بیان اینکه برای اجرای این پروژه تاکنون 100 هزار مترمکعب خاک‌برداری، 200 هزار مترمکعب خاک‌ریزی شده است، تصریح کرد: همچنین برای این مسیر تا این مرحله 34 پل احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اینکه پیمانکاران پروژه باند دوم محور لار تا دهکویه بیش از 200 میلیارد ریال از این اداره کل طلب دارند، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و تعامل بسیار خوب با پیمانکاران در حال حاضر این پروژه فعال است.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از فارس، وی با بیان اینکه کار دو بانده شدن این محور از دهکویه به سمت بریز نیز در دست اقدام است، ادامه داد: طول محور لار ـ جهرم 155 کیلومتر است که حدود 100 کیلومتر آن در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار دارد.

نصر گفت: ادامه دوبانده کردن محور لار ـ جهرم نیازمند تأمین اعتبار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جاده لارستان ـ جهرم یکی از پرترددترین محورهای جنوب کشور محسوب می‌شود و به دلیل نزدیکی به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و جزایر جنوبی کیش و قشم از اهمیت بسزایی برخوردار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1