نظر شما درباره تغییر مسیر رودخانه چیست ؟
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
جهت جلوگیری از آب گرفتگی منازل در زمان جاری شدن سیلاب بنیاد مسکن لارستان طرحی را در نظر دارد مبنی بر انحراف مسیر رودخانه فصلی به سمت تنگه سورماندی ، نظر شما در این مورد چیست ؟ موافقید یا مخالف ؟ اگر نظر یا پیشناد بهتری دارید به ما ارائه نمایید تا مورد بررسی قرار گیرد .

نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت11:30---30 فروردين 1394
سلام


بنظر من رودخونه جاش خوبه اگه دو طرف رودخونه رو درستش کنید و جوبهای کوچیکی بهضی جاها بزنید با تشکر


رضا
ساعت17:12---29 آبان 1392
عالیه

رضا
ساعت22:24---28 آبان 1392
ایده ی بسیار خوبیه باتشکر از شورای دهکویه

mohammadreza
ساعت0:11---4 مهر 1392
باعرض سلام.ایده بسیاراشتباهی است

mohammadreza
ساعت0:11---4 مهر 1392
باعرض سلام.ایده بسیاراشتباهی است

mohammad
ساعت22:01---3 مهر 1392
با سلام. با توجه به اینکه اینکار بسیار مهم و حائز اهمیت است ،لذا باید کارشناسی مربوطه صورت بگیرد.اما بهتر نیست به جای اینکه فقط مسیر آب را عوض کنیم ،با ذخیره آب در صحرای بیغ،یعنی با احداث یک سد مناسب در جایی مناسب یک مکان زیبای تفریحی را برای دهکویه فراهم آوریم .البته منکر هزینه بالای آن نیستیم ،اما مطمئنا یک کار با ارزش و ماندگار است. امیدواریم که با تدبیدی صحیح ،فعالیتی صورت پذیرد که فقط جنبه آماری نداشته باشد...

tanha
ساعت11:24---31 شهريور 1392
یعنی وا قعا این گار امکان پذیر است؟؟؟

majid rahi
ساعت10:02---17 شهريور 1392
با سلام
بعلت اختلاف ارتفاع رودخانه ومسیر مورد پیشنهاد هزینه اجرای طرح بالا خواهد بود وبا توجه به شیب طبیعی زمین وسرعت بالای سیلاب نیاز به سیل بند بتونی در مسیر آب در محل تغییر جهت طبیعی رودخانه می باشد ومشکل بعدی مسیر فرضی آب بعد از تنگه سورماندی می باشد که آنهم نیاز به ایجاد کانال هدایت آب وقطع کردن جاده آسفالت که طبعا به پل بزرگی نیز نیاز دارد می باشد، که هزینه اجرای این طرح بالغ بر یک ملیارد تومان برآورد می شود. مساله بعدی جلب رضایت صاحبان اراضی دیم زیر دست تنگ سورماندی می باشد .در پایان پیشنهاد میگردد, به جای انحراف مسیر که باعث خروج آب ارزشمند از حوزه دهکویه می گردد ,طرح پخش سیلاب ویا بند خاکی در دشت بیغ در دستور کار قرار گیرد.
چون هم از فرسایش خاک جلوگیری میشودو هم سطح آبهای زیر زمینی جهت تغذیه چاه سازمان وچاههای کشاورزی بالا میرودو سیلاب باقیمانده قدرت تخریب چندانی نخواهد داشت که باعث تخریب منازل همجوار رودخانه گردد.
با آرزوی سربلندی دهکویه وموفقیت اعضا شورا ودهیار محترم


سکوت
ساعت11:46---8 شهريور 1392
با سلام
این طرح به نظر من نمی تواند مشکل را آن طور که باید حل کند و از طرفی تغییر مسیر رودخانه بسیار هزینه بر خواهد بود هر چند که یک ارگان طرح را پیاده کند ولی در نهایت با کمبود بودجه مواجه و طرح نیمه تمام می ماند چون اکثر ارگان ها با کمبود بودجه مواجه هستند به نظر من اصلاح مسیر کنونی می باشد با کف برداری و لبه گذاری می شود مشکل را تا حد مطلوبی کاهش داد . با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

cache01last1493698619