A0:  رد صلاحیت 7نفر از کاندیداهای حوزه لارستان-خنج و گراش
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

 رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: از میان 727 داوطلب نام‌نویسی کرده برای انتخابات دهمین دوره مجلس، صلاحیت 48 نفر از سوی هیئت‌های اجرایی رد شده

است

، هادی پژوهش ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در کل 15 حوزه انتخابیه استان فارس، شیراز با 23 نفر بیشترین تعداد رد صلاحیت‌ها را داشته است.

او اضافه کرد: در حوزه‌های انتخابیه، اقلید، سپیدان، فیروزآباد-قیروکارزین و فراشبند، کازرون و مهر – لامرد، تمام داوطلبان تایید صلاحیت شده‌اند.

پژوهش همچنین اضافه کرد: در حوزه انتخابیه آباده 3 نفر، در حوزه انتخابیه لار، گراش و خنج 7 نفر، در حوزه انتخابیه ممسنی 7 نفر، در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد 2 نفر، در حوزه انتخابیه نی‌ریز 2 نفر و در حوزه‌ انتخابیه جهرم و همچنین  داراب و زرین‌دشت، حوزه انتخابیه فسا و حوزه انتخابیه سروستان- خرامه و کوار، هرکدام یک نفر رد صلاحیت شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس خاطرنشان کرد: از تعداد کل داوطلبان 25 نفر در حوزه‌های مختلف انتخابیه انصراف داده و 254 نفر تایید صلاحیت شده‌اند.

 پژوهش با تصریح اینکه رسیدگی به صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی براساس قانون انتخابات انجام شده است، گفت: بررسی، تایید یا رد صلاحیت‌ها به‌هیچ عنوان فله‌ای نبوده و با توجه به معیارهای مشخص شده در قانون، دنبال شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1

cache01last1493698619