عوض احمدی از دهکویه درهمایش راهوران محله به عنوان دهیار نمونه معرفی شد
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

 

 همایش راهوران محله با حضور دهیاران در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزار شد. مهندس محمدرضا باقری فرد مدیر کل راه وشهرسازی لارستان ، سرهنگ هوشمندی رییس پلیس قرارگاه جنوب ، سرهنگ انصاری رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان  ، علی پور معاون فرمانداری ویژه و نماینده ی هلال احمر لارستان سخنرانان این همایش بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم ابا عبدالله الحسین و تبریک هفته نیروی انتظامی به دلاورمردان نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت : اخیرا یکی از مهمترین فعالیت های انجام شده تهیه و تنظیم شناسنامه ترافیکی توسط ادارات راه وشهرسازی تابعه با همکاری پلیس راه قرارگاه جنوب می باشد . در این طرح سعی شده با بررسی های میدانی کارشناسان ، نواقص جاده های مناطق مختلف حوزه استحفاظی شناسایی و مستند سازی آن صورت گیرد .

باقری فرد با بیان اینکه دهیاران همواره می توانند به عنوان بازوان این اداره باشند ، افزود : یکی از خواسته های ما از دهیاران به عنوان سفیران خدمت در مناطق ، آگاه سازی اهالی روستا می باشد .

وی تصریح کرد : سعی شود دهیاران نسبت به نصب شبرنگ بر روی ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و آگاهی بخشی به کشاورزان منطقه ، در ارتقا ایمنی مشارکت داشته باشند .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : ارتفا فرهنگ ترافیکی دانش آموزان مدارس حاشیه راه ها و توزیع بروشور و برگزاری کلاس های آموزشی خود می تواند سهمی در فعالیت های ایمنی در قالب آموزش داشته باشد.

وی گزارشی از کاهش 22 درصدی آمار فوتی در  6 ماهه نخست سال ارائه کرد و افزود : هر چند هنوز از این آمار ها خرسند نیستیم ولیکن در بعضی از مواقع متوجه می شویم که در تصادفات به وقوع پیوسته ، از دید کارشناسان ، جاده و ماشین مقصر شناخته نشده و غفلت راننده  باعث بروز این اتفاق دلخراش گردیده و با همین نگاه است که انتظارات ما نسبت به فرهنگ سازی و آموزش بالا می رود .

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان با ارائه سامانه پیامکی به شماره 30004866001971 و ارتباط با روابط عمومی این اداره کل از دهیاران خواست تا گزارشات ، انتقادات و پیشنهادات خود را جهت پیگیری به همکاران در مجموعه اطلاع دهند .

گفتنی است در پایان مراسم از محمود غبروشی راننده نمونه ناوگان مسافربری ، اصغر فاریابی راننده نمونه ناوگان باربری و عوض احمدی دهیار نمونه روستای دهکویه تجلیل شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1